راه حل ندارم، فقط خواستم بگم تو این دنیا تنها نیستی، موفق باشی.
تشکرشده 8 در 6 پست
راه حل ندارم، فقط خواستم بگم تو این دنیا تنها نیستی، موفق باشی.
asemani (یکشنبه 11 فروردین 92), roze sepid (دوشنبه 16 اردیبهشت 92), شیدا. (دوشنبه 16 اردیبهشت 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)