سلام دوست جون
بهت تبریک میگم که از شر چنین آدمی خلاص شدی، ایشالا قسمت منم بشه:o
امیدوار باش و سعی کن کمتر بهش فکر کنی.
اولش سخته ولی اگه سعی کنی که هر روز مدت زمان کمتری نسبت به روز قبل به موضوع فکر کنی خیلی زود فراموش میکنی(حتی میتونی برای این هم زمان تعیین کنی تا خودت رو مجبور کنی، هر روز چند دقیقه کمتر بهش فکر کنی)
میدونی واقعا من اعتقاد دارم و به چشم هم دیدم که تو این دنیا هر چی با این دست بدی با همون میگیری.دیر یا زود داره ولی سوخت و سوز نداره . مطمئن باش که چوبش رو خواهد خورد.
سعی کن به خودت برسی . برو کلاس ورزش و از نظر تغذیه هم به خودت برس چون خیلی خیلی رو طرز فکر تاثیر داره.
بعد هم سعی کن که خیلی بیشتر از قبل بری تو اجتماع تا دیده بشی و ایشالا امسال خبر خوشبخت شدنت رو بهمون بدی.
هممون دوستت داریم![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)