به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 بهمن 92 [ 00:03]
    تاریخ عضویت
    1391-1-02
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    716
    سطح
    14
    Points: 716, Level: 14
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    5

    تشکرشده 5 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط میـشل نمایش پست ها
    سلام دوستم.

    شما در سنی نیستی که بخوای فکر ازدواج رو کاملا از خودت دور کنی. حتی اگه فعلا قصدشو نداشته باشی، ذهنت باید آماده بشه.

    در این سن باید این هدف رو هم به زندگیت اضافه کنی، البته طوریکه تعادل بقیه اهدافت به هم نخوره.

    موفق باشی.

    ممنونم از پاسختون، ولی مشکل همینجاست که مثل یه ویروس افتاده تو ذهنم، و بقیه اهدافم رو تحت تاثیر قرار داده.
    نمیدونم باید چه کنم

  2. 2 کاربر از پست مفید آرا تشکرکرده اند .

    omid65 (یکشنبه 04 فروردین 92), میشل (یکشنبه 04 فروردین 92)

  3. #2
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 آبان 04 [ 19:04]
    تاریخ عضویت
    1391-12-24
    نوشته ها
    1,691
    امتیاز
    45,402
    سطح
    100
    Points: 45,402, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteranOverdrive25000 Experience Points
    تشکرها
    6,934

    تشکرشده 6,911 در 1,649 پست

    Rep Power
    350
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط آرا نمایش پست ها
    ممنونم از پاسختون، ولی مشکل همینجاست که مثل یه ویروس افتاده تو ذهنم، و بقیه اهدافم رو تحت تاثیر قرار داده.
    نمیدونم باید چه کنم
    کاملا متوجه منظورت هستم.

    اولا انتظار نداشته باش خیلی زود بتونی تعادل اهدافت رو برقرار کنی. چون ازدواج یه رخداد چند وجهیه که هرکسی رو تحت تاثیر قرار میده. اصلا هر رخدادی که بعد عاطفی داشته باشه، زندگی رو (کم یا زیاد) تحت تاثیر قرار میده.

    هروقت احساسات شدید شدن، باید منطق رو قوی تر کرد.

    یعنی به جای اینکه با اون احساس بجنگی، باید رهاش کنی و بری منطقت رو قوی کنی. و سعی کنی نگاه گسترده تری به زندگی داشته باشی.

    خود ازدواج رو هم گسترده تر نگاه کن. هرچه به شیرینی هاش فکر کنی و احیانا در موردشون خیال پردازی کنی، بیشتر تمرکزت رو میگیره و احساساتت رو برانگیخته میکنه.

    به ازدواج بصورت یه رخداد فانتزی و رومانتیک نگاه نکن. هروقت فکر این چیزا رو کردی، در کنارش به سختیهاش فکر کن. به مسئولیت هاش، به سوء تفاهم هاش، به رنجش ها و زخم هاش. منظورم منفی بافی نیستا، واقع نگری و همه جانبه نگری رو میگم.


    هرچه دیدت به زندگی (شامل ازدواج) واقعی تر بشه، کمتر تحت تاثیر احساسات قرار میگری.

    مثل وقتیکه میخواستی وارد دانشگاه بشی. یه وقتایی تحت تاثیر رویای شیرین قبولی قرار میگرفتی. بعد خودت رو یاد روز کنکور مینداختی و این احساس درت تقویت میشد که اون روز باید *توانایی* تست زدن رو داشته باشم. باید فلان درس و فلان درس رو بیشتر یاد بگیرم. و به این شکل اون ویروس شیرینی که افتاده بود توی مغزت خود به خود از فعالیتش کم میکرد و تو هم مشغول تقویت بنیه علمی خودت میشدی.

    حالا هم اگه همونکار رو انجام بدی، نه تنها هدف ازدواج مشکلی برات ایجاد نمیکنه، بلکه باعث میشه هم درس هات رو بهتر بخونی و آینده نگر تر بشی، و هم مهارت های زندگی رو کسب کنی و در آینده ازدواج موفق تری داشته باشی.

    هر اتفاق بدی، یه اتفاق خوبه...



  4. 2 کاربر از پست مفید میشل تشکرکرده اند .

    meinoush (یکشنبه 13 اردیبهشت 94), باران بهاری11 (سه شنبه 13 فروردین 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:57 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.