سلام ویدا جان
برای برطرف شدن مشکلت زمان لازمه. همینطور که میبینی در شش ماه دوم نسبت به شش ماه اول خیلی بهتر بودی. در واقع محبت های همسرت داره به تدریج یخ قلبت رو باز میکنه. اما نکته ای که باید بهش توجه کنی اینه که سعی کنی دعواها و تنش ها رو به حداقل برسونی.
سعی کن از موقعیت های که دعواتون میشه پرهیز کنی.
توقعاتت رو هم کمتر کن.
انتظار نداشته باش یه دفعه عاشق بشی! با همین محبت کمی که داری ادامه بده. آهسته اما پیوسته.![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)