به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 9 نخستنخست 123456789 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 88
  1. #41
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 دی 93 [ 22:34]
    تاریخ عضویت
    1391-12-08
    نوشته ها
    661
    امتیاز
    3,788
    سطح
    38
    Points: 3,788, Level: 38
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,635

    تشکرشده 911 در 430 پست

    Rep Power
    80
    Array
    من ديدم وميشناسم ومطمئنم دختراي خوب زيادن اما ميبينم پسرايي كه به ظاهر وحالايي بودن دختر بيشتر توجه ميكنن تا نجابتش(منظورم وقتيه كه تصميم به ازدواج ميگيرن وقدم محكمتري برميدارن)

  2. #42
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 دی 93 [ 22:34]
    تاریخ عضویت
    1391-12-08
    نوشته ها
    661
    امتیاز
    3,788
    سطح
    38
    Points: 3,788, Level: 38
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,635

    تشکرشده 911 در 430 پست

    Rep Power
    80
    Array
    اگه با اون مشاور كه گفتم تماس بگيريد حتما فكرتون عوض ميشه

  3. #43
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    چهارشنبه 25 اردیبهشت 92 [ 01:15]
    تاریخ عضویت
    1391-12-08
    نوشته ها
    64
    دستاوردها:
    31 days registeredTagger Second Class
    تشکرها
    4

    تشکرشده 48 در 35 پست

    Rep Power
    0
    Array
    داووش من زنگ بزن نیستم!...............

    اون مشاور سپاه که میگفت همجنسگرایی راست م میگفت خوب...فقط من ازاین ترس دارم همینجوری برم جلو چی میخواد بشه:(خانواده مم اصن در اون حدی نیست که منو درک کنه..
    این وسواس فکری این زوری خندیدن و این زوری خودتو طوره دیگه نشون دادن و همش خواب یه دوست پسر دیدن داره عذابم میده!!

  4. #44
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 دی 93 [ 22:34]
    تاریخ عضویت
    1391-12-08
    نوشته ها
    661
    امتیاز
    3,788
    سطح
    38
    Points: 3,788, Level: 38
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,635

    تشکرشده 911 در 430 پست

    Rep Power
    80
    Array
    من از حرفاتون سر در نياوردم

  5. #45
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 دی 94 [ 14:29]
    تاریخ عضویت
    1391-12-18
    محل سکونت
    زیر آسمان
    نوشته ها
    171
    امتیاز
    2,829
    سطح
    32
    Points: 2,829, Level: 32
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 71
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    43

    تشکرشده 433 در 151 پست

    Rep Power
    31
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط 400kg نمایش پست ها
    داووش من زنگ بزن نیستم!...............

    اون مشاور سپاه که میگفت همجنسگرایی راست م میگفت خوب...فقط من ازاین ترس دارم همینجوری برم جلو چی میخواد بشه:(خانواده مم اصن در اون حدی نیست که منو درک کنه..
    این وسواس فکری این زوری خندیدن و این زوری خودتو طوره دیگه نشون دادن و همش خواب یه دوست پسر دیدن داره عذابم میده!!
    یا برید پیش یک روانشناس یا با مشکلاتتون کنار بیاید. شما مثل کسی هستید که دستش شکسته، پیش دکتر نمی ره و از درد می ناله.
    زندگی خوب یک شکل ثابت ندارد، بلکه یک فرآیند است. یک جهت است، نه یک مقصد.

    کارل راجرز

  6. 2 کاربر از پست مفید Sinéad تشکرکرده اند .

    میشل (جمعه 02 فروردین 92), باران بهاری11 (چهارشنبه 07 فروردین 92)

  7. #46
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 آبان 04 [ 19:04]
    تاریخ عضویت
    1391-12-24
    نوشته ها
    1,691
    امتیاز
    45,402
    سطح
    100
    Points: 45,402, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteranOverdrive25000 Experience Points
    تشکرها
    6,934

    تشکرشده 6,911 در 1,649 پست

    Rep Power
    350
    Array
    سلام 400kg عزیز

    شما حتی اینجا هم مشکلتون رو واضح و مفصل مطرح نمی کنید.

    اینجوری چه انتظاری دارید؟

    بیشتر از شرایط خونوادگی و تحصیلی و غیره بگید.

    بگید دقیقا چه تغییراتی رو مایلید در زندگیتون بدید؟

    چه اهدافی دارید؟

    و سعی کنید اینجا عکس نگذارید، ممکنه باعث شناسایی شما بشه!

    هر اتفاق بدی، یه اتفاق خوبه...



  8. 2 کاربر از پست مفید میشل تشکرکرده اند .

    باران بهاری11 (چهارشنبه 07 فروردین 92), راحیل خانوم (چهارشنبه 07 فروردین 92)

  9. #47
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    چهارشنبه 25 اردیبهشت 92 [ 01:15]
    تاریخ عضویت
    1391-12-08
    نوشته ها
    64
    دستاوردها:
    31 days registeredTagger Second Class
    تشکرها
    4

    تشکرشده 48 در 35 پست

    Rep Power
    0
    Array
    یا برید پیش یک روانشناس یا با مشکلاتتون کنار بیاید. شما مثل کسی هستید که دستش شکسته، پیش دکتر نمی ره و از درد می ناله.
    درود...آخه ای فرق داره!...وقتی یکی ذاتا اینطوریه روانپزشک میخواد چیکار کنه!؟..روانشناس میگه برو یا یه دختری یا خانمی عقد کن!..روانشناس های مملکت مارو نیگاه!...فک میکنه من فقط ب خاطر رابطه جنسی هم جنس گرام!...دوست داشتم بزنم زیره گوشش اما از این عرضه ها ندارم.
    سلام 400kg عزیز
    سلام از ماست ک برماست..
    شما حتی اینجا هم مشکلتون رو واضح و مفصل مطرح نمی کنید.
    تو این 5تا صفحه همه رو گفتم!!
    بیشتر از شرایط خونوادگی و تحصیلی و غیره بگید.
    من با خانواده مشکلی ندارم..خانواده هم بامن مشکلی نداره..ولی من خانواده مو خوب میشناسم ولی خانواده منو خوب نمیشناسه ..که چه جوونوری م و چی کارا کردم..
    شرایط تحصیلی..والا سال دوم دبیرستا(سال 87) قصد ترک تحصیل داشتم..ولی نشد ..دوم رو خیلی درسا افتادم و برامم اصلا مهم نبود...سوم دیگه نرفتم مدرسه و ترک تحصیل حساب شد..سال بعدش خواستم برم دیپلم بگیرم حداقل .گفتن مشمولی نیمشه..رفتم شبانه اونا هم گفتن مشمولی نمیشه.........سال 90 رفتم خدمت..تو روز سوم آموزشی کمیسیون پزشکی شدم بره افسردگی...برگشتم امیدی ب معافی نداشتم از هر کی هم پرسیدم گفتن افسردگی رو هر طوری شده اینا با دارو درمان میکنن بعد دوباره میفرستن خدمت..راست هم میگفت..خلاصه روانشناس 3پاه یه مدت بست ب قرص خردم فرجی نشد...تا اینکه از دستم خسته شد و سره دلسوزی معاف م کرد.+..البته همه ی اینا دقیقا 11ماه و 20روز طول کشید..11ماه دوویدم و چه ویزیت های هنگفتی که ازم نگرفتن!!.همش هم ب خاطر لج بازی..

    خلاصه این که یه سری درد ها دارم و وسواس های فکری ک دوست ندارم کسی بدونه....

  10. #48
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 دی 94 [ 14:29]
    تاریخ عضویت
    1391-12-18
    محل سکونت
    زیر آسمان
    نوشته ها
    171
    امتیاز
    2,829
    سطح
    32
    Points: 2,829, Level: 32
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 71
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    43

    تشکرشده 433 در 151 پست

    Rep Power
    31
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط 400kg نمایش پست ها
    درود...آخه ای فرق داره!...وقتی یکی ذاتا اینطوریه روانپزشک میخواد چیکار کنه!؟..روانشناس میگه برو یا یه دختری یا خانمی عقد کن!..روانشناس های مملکت مارو نیگاه!...فک میکنه من فقط ب خاطر رابطه جنسی هم جنس گرام!...دوست داشتم بزنم زیره گوشش اما از این عرضه ها ندارم.
    فرقی نداره دوست گرامی، این همه اشکالات مادرزاد روانی (یا جسمی) هستند که قابل کنترل یا درمان هستند. اون روانشناسی که به شما گفته برو عقد کن آدم بی سوادی بوده ولی ما در کشور روانشناس و روانپزشک های خیلی خیلی خوب و باسواد و آگاهی داریم که قطعا می تونند به شما کمک کنند.

    شما یادتون نره مشکلاتتون چند تاست، مشکل وسواس و افسردگی شما تا حد بسیار بسیار زیادی قابل کنترل و مدیریته اگه خودتون با خودتون لج نکنید و برید کمک حرفه ای بگیرید. دیگه من نمی دونم به چه زبانی باید به شما توضیح داد.
    زندگی خوب یک شکل ثابت ندارد، بلکه یک فرآیند است. یک جهت است، نه یک مقصد.

    کارل راجرز

  11. 3 کاربر از پست مفید Sinéad تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (پنجشنبه 08 فروردین 92), باران بهاری11 (چهارشنبه 07 فروردین 92), راحیل خانوم (چهارشنبه 07 فروردین 92)

  12. #49
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    چهارشنبه 25 اردیبهشت 92 [ 01:15]
    تاریخ عضویت
    1391-12-08
    نوشته ها
    64
    دستاوردها:
    31 days registeredTagger Second Class
    تشکرها
    4

    تشکرشده 48 در 35 پست

    Rep Power
    0
    Array
    مشکل وسواس و افسردگی شما تا حد بسیار بسیار زیادی قابل کنترل و مدیریته اگه خودتون با خودتون لج نکنید و برید کمک حرفه ای بگیرید
    خوب آقا وقتی روانشناس میگه موهای دستتو شیو نکن..من نمیتونم ب حرف ش گوش کنم و عمل کنم که....چون من برعکس اینو دوست دارم..چه 1روانشناس بیاد چه 11تا همینه..

  13. #50
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 دی 94 [ 14:29]
    تاریخ عضویت
    1391-12-18
    محل سکونت
    زیر آسمان
    نوشته ها
    171
    امتیاز
    2,829
    سطح
    32
    Points: 2,829, Level: 32
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 71
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    43

    تشکرشده 433 در 151 پست

    Rep Power
    31
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط 400kg نمایش پست ها
    خوب آقا وقتی روانشناس میگه موهای دستتو شیو نکن..من نمیتونم ب حرف ش گوش کنم و عمل کنم که....چون من برعکس اینو دوست دارم..چه 1روانشناس بیاد چه 11تا همینه..
    چون هر روانشناسی به شما نمی گه موهای دستت رو شیو نکن. یک روانشناس وقتی ببینه با صحبت چیزی روی شما جواب نمی ده شما رو ارجاع میده به یک روانپزشک که با دارو بهتون کمک کنه وسواستون رو کنترل کنید. متاسفانه با شما نمیشه کاری کرد، این در مغزتون فرو رفته که کسی نمی تونه بهتون کمک کنه و تا وقتی خودتون حاضر نباشید کسی کاری از دستش بر نمیاد.
    زندگی خوب یک شکل ثابت ندارد، بلکه یک فرآیند است. یک جهت است، نه یک مقصد.

    کارل راجرز

  14. 3 کاربر از پست مفید Sinéad تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (پنجشنبه 08 فروردین 92), باران بهاری11 (چهارشنبه 07 فروردین 92), راحیل خانوم (چهارشنبه 07 فروردین 92)


 
صفحه 5 از 9 نخستنخست 123456789 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:41 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.