من ديدم وميشناسم ومطمئنم دختراي خوب زيادن اما ميبينم پسرايي كه به ظاهر وحالايي بودن دختر بيشتر توجه ميكنن تا نجابتش(منظورم وقتيه كه تصميم به ازدواج ميگيرن وقدم محكمتري برميدارن)
تشکرشده 911 در 430 پست
من ديدم وميشناسم ومطمئنم دختراي خوب زيادن اما ميبينم پسرايي كه به ظاهر وحالايي بودن دختر بيشتر توجه ميكنن تا نجابتش(منظورم وقتيه كه تصميم به ازدواج ميگيرن وقدم محكمتري برميدارن)
تشکرشده 911 در 430 پست
اگه با اون مشاور كه گفتم تماس بگيريد حتما فكرتون عوض ميشه
تشکرشده 48 در 35 پست
داووش من زنگ بزن نیستم!...............
اون مشاور سپاه که میگفت همجنسگرایی راست م میگفت خوب...فقط من ازاین ترس دارم همینجوری برم جلو چی میخواد بشه:(خانواده مم اصن در اون حدی نیست که منو درک کنه..
این وسواس فکری این زوری خندیدن و این زوری خودتو طوره دیگه نشون دادن و همش خواب یه دوست پسر دیدن داره عذابم میده!!
تشکرشده 911 در 430 پست
من از حرفاتون سر در نياوردم
تشکرشده 433 در 151 پست
میشل (جمعه 02 فروردین 92), باران بهاری11 (چهارشنبه 07 فروردین 92)
تشکرشده 6,911 در 1,649 پست
سلام 400kg عزیز
شما حتی اینجا هم مشکلتون رو واضح و مفصل مطرح نمی کنید.
اینجوری چه انتظاری دارید؟
بیشتر از شرایط خونوادگی و تحصیلی و غیره بگید.
بگید دقیقا چه تغییراتی رو مایلید در زندگیتون بدید؟
چه اهدافی دارید؟
و سعی کنید اینجا عکس نگذارید، ممکنه باعث شناسایی شما بشه!
هر اتفاق بدی، یه اتفاق خوبه...
باران بهاری11 (چهارشنبه 07 فروردین 92), راحیل خانوم (چهارشنبه 07 فروردین 92)
تشکرشده 48 در 35 پست
درود...آخه ای فرق داره!...وقتی یکی ذاتا اینطوریه روانپزشک میخواد چیکار کنه!؟..روانشناس میگه برو یا یه دختری یا خانمی عقد کن!..روانشناس های مملکت مارو نیگاه!...فک میکنه من فقط ب خاطر رابطه جنسی هم جنس گرام!...دوست داشتم بزنم زیره گوشش اما از این عرضه ها ندارم.یا برید پیش یک روانشناس یا با مشکلاتتون کنار بیاید. شما مثل کسی هستید که دستش شکسته، پیش دکتر نمی ره و از درد می ناله.
سلام از ماست ک برماست..سلام 400kg عزیز![]()
تو این 5تا صفحه همه رو گفتم!!شما حتی اینجا هم مشکلتون رو واضح و مفصل مطرح نمی کنید.
من با خانواده مشکلی ندارم..خانواده هم بامن مشکلی نداره..ولی من خانواده مو خوب میشناسم ولی خانواده منو خوب نمیشناسه ..که چه جوونوری م و چی کارا کردم..بیشتر از شرایط خونوادگی و تحصیلی و غیره بگید.
شرایط تحصیلی..والا سال دوم دبیرستا(سال 87) قصد ترک تحصیل داشتم..ولی نشد ..دوم رو خیلی درسا افتادم و برامم اصلا مهم نبود...سوم دیگه نرفتم مدرسه و ترک تحصیل حساب شد..سال بعدش خواستم برم دیپلم بگیرم حداقل .گفتن مشمولی نیمشه..رفتم شبانه اونا هم گفتن مشمولی نمیشه.........سال 90 رفتم خدمت..تو روز سوم آموزشی کمیسیون پزشکی شدم بره افسردگی...برگشتم امیدی ب معافی نداشتم از هر کی هم پرسیدم گفتن افسردگی رو هر طوری شده اینا با دارو درمان میکنن بعد دوباره میفرستن خدمت..راست هم میگفت..خلاصه روانشناس 3پاه یه مدت بست ب قرص خردم فرجی نشد...تا اینکه از دستم خسته شد و سره دلسوزی معاف م کرد.+
..البته همه ی اینا دقیقا 11ماه و 20روز طول کشید..11ماه دوویدم و چه ویزیت های هنگفتی که ازم نگرفتن!!.همش هم ب خاطر لج بازی..
خلاصه این که یه سری درد ها دارم و وسواس های فکری ک دوست ندارم کسی بدونه....
تشکرشده 433 در 151 پست
فرقی نداره دوست گرامی، این همه اشکالات مادرزاد روانی (یا جسمی) هستند که قابل کنترل یا درمان هستند. اون روانشناسی که به شما گفته برو عقد کن آدم بی سوادی بوده ولی ما در کشور روانشناس و روانپزشک های خیلی خیلی خوب و باسواد و آگاهی داریم که قطعا می تونند به شما کمک کنند.
شما یادتون نره مشکلاتتون چند تاست، مشکل وسواس و افسردگی شما تا حد بسیار بسیار زیادی قابل کنترل و مدیریته اگه خودتون با خودتون لج نکنید و برید کمک حرفه ای بگیرید. دیگه من نمی دونم به چه زبانی باید به شما توضیح داد.
زندگی خوب یک شکل ثابت ندارد، بلکه یک فرآیند است. یک جهت است، نه یک مقصد.
کارل راجرز
فرهنگ 27 (پنجشنبه 08 فروردین 92), باران بهاری11 (چهارشنبه 07 فروردین 92), راحیل خانوم (چهارشنبه 07 فروردین 92)
تشکرشده 48 در 35 پست
خوب آقا وقتی روانشناس میگه موهای دستتو شیو نکن..من نمیتونم ب حرف ش گوش کنم و عمل کنم که....چون من برعکس اینو دوست دارم..چه 1روانشناس بیاد چه 11تا همینه..مشکل وسواس و افسردگی شما تا حد بسیار بسیار زیادی قابل کنترل و مدیریته اگه خودتون با خودتون لج نکنید و برید کمک حرفه ای بگیرید
تشکرشده 433 در 151 پست
چون هر روانشناسی به شما نمی گه موهای دستت رو شیو نکن. یک روانشناس وقتی ببینه با صحبت چیزی روی شما جواب نمی ده شما رو ارجاع میده به یک روانپزشک که با دارو بهتون کمک کنه وسواستون رو کنترل کنید. متاسفانه با شما نمیشه کاری کرد، این در مغزتون فرو رفته که کسی نمی تونه بهتون کمک کنه و تا وقتی خودتون حاضر نباشید کسی کاری از دستش بر نمیاد.
زندگی خوب یک شکل ثابت ندارد، بلکه یک فرآیند است. یک جهت است، نه یک مقصد.
کارل راجرز
فرهنگ 27 (پنجشنبه 08 فروردین 92), باران بهاری11 (چهارشنبه 07 فروردین 92), راحیل خانوم (چهارشنبه 07 فروردین 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)