دوست عزیز معیارهایی که از زن آیندم داشتم رو بعد ازدواج دیدم نداره. بنده از ظاهر رفتار و کردارش فکر کردم با معیارهام همخانی داره اما در باطن اینطور نبود.
ما در شهر کوچیک زندگی میکنیم و دسترسی به مشاوره نداریم البته در بهزیستی مثلا مشاور هست اما کار آموزن نه متخصص
- - - Updated - - -
از این که گفتم از جدایی میترسم این بود که فکر میکنم نتونم فراموشش کنم به نوعی عاشقش هستم البته این هم از این میتونه باشه که تا حالا به غیر از اون با هیچ دختری نبودم









علاقه مندی ها (Bookmarks)