یعنی میگین باهاش بمونم؟
آخه اینطوری که من وابسته تر می شم و اگر روزی بخواد ترکم کنه و با کس دیگه ای بره، میگه بهت گفته بودم که نمیخوامت :(
تشکرشده 10 در 4 پست
یعنی میگین باهاش بمونم؟
آخه اینطوری که من وابسته تر می شم و اگر روزی بخواد ترکم کنه و با کس دیگه ای بره، میگه بهت گفته بودم که نمیخوامت :(
تشکرشده 13 در 9 پست
به نظر من قضیه به همین سادگییی که این خانوم میگه نیست..
دختری که ازت خوشش بیاد همون اول کار مشخص. وقتی بهت میگه من قصدم جدی نیست اما همچنان میاد و میبینتت 3تا حالت داره . یکی اینکه ازت خوشش میاد و فعلا داره سبک سنگین میکنه که ایا تو به دردش میخوری؟ ایا از هر نظر راضی نگهش میداری یا نه؟
و دومی اینکه فقط داره وقتشو باهات میگذرونه و تورو به عنوان مرد زندگیش نپسندیده..
و سومی اینکه شاید از چیزی تو رابطه قبلیش میترسه که بهتون بگه. و این مانع میشه که بخواد باهاتون بیشتر اشنا شه... شما باید اینو تو خودت ببینی که ایا اگر این خانوم با ادمی که عاشقش بوده رابطه جنسی داشته برات قابل قبوله یا نه؟ به همه ی اینا باید فکر کنی.. چون اکر هم این خانوم این رابطه رو داشته راحت به شما نمیگه . چون نمیدونه میتونه بهت اعتماد کنه یا نه...
که من فکر میکنم حالت اول بیشتر باشه تو این خانوم
به نظرم یه مدت زمان بدی بهش همه چی مشخص میشه. نگران نباش . شما در هر صورت از این خانوم خوشت اومده پس فکر نمیکنم یه وقت کوتاه بدین یهشون زیاد واستون یخت باشه
البته تو این مدت سعی نکنین هی بگین دوست دارم یا ار این چیزا. سعی کنین با رفتار خوب . رفتاری که حتی از دوست قبلیش ندیده توجه شو جلب کنین. نه اینکه خودتون نباشین نه. اما نکات مثبت شخصیتتون رو بهش نشون بدین
AliShaa (چهارشنبه 23 اسفند 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)