اونهایی که اولش قول ازدواج و .... می دهند به راحتی می زنند زیرش.
این آقا که از اول هم داره می گه من نمی تونم باهات ازدواج کنم.
امرو جدا شدن از این آقا براتون سخت است، اما فردا سخت تر است و فرداها سخت تر تر ....
تشکرشده 14,732 در 3,979 پست
اونهایی که اولش قول ازدواج و .... می دهند به راحتی می زنند زیرش.
این آقا که از اول هم داره می گه من نمی تونم باهات ازدواج کنم.
امرو جدا شدن از این آقا براتون سخت است، اما فردا سخت تر است و فرداها سخت تر تر ....
فرهنگ 27 (سه شنبه 22 اسفند 91), فرانک بانو (چهارشنبه 18 اردیبهشت 92), فرشته مهربان (پنجشنبه 16 خرداد 92), سامره (سه شنبه 22 اسفند 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)