من روانشناس نيستم اما ميخوام چند تا سوال بپرسم.چند سالتونه؟مدرك تحصيليتون؟از كي وچطور فهميديد مشكلتون حاده؟ كسي رو سراغ داريد كه قبولش داشته باشيد؟چه كسي بيشتر از همه دوستتون داره؟به چه چيزهايي اعتقاد دارين(راستگويي.درستكاري.مه باني و...)؟
تشکرشده 911 در 430 پست
من روانشناس نيستم اما ميخوام چند تا سوال بپرسم.چند سالتونه؟مدرك تحصيليتون؟از كي وچطور فهميديد مشكلتون حاده؟ كسي رو سراغ داريد كه قبولش داشته باشيد؟چه كسي بيشتر از همه دوستتون داره؟به چه چيزهايي اعتقاد دارين(راستگويي.درستكاري.مه باني و...)؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)