
نوشته اصلی توسط
saram
سلام
ببین عزیزم کسی که همون اول بگه اگه مامانم راضی نشه باید جداشیم،مطمئن باش اخرش میاد بهت میگه مامانم راضی نشد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
منم کاری نمیتونم کنم،(چیزیه که واسه منم پیش اومده) اونوقت تو میمونیو یه دنیا وابستگی ...
منم یجورایی شرایط تو رو دارم،بهش گفتم اگه واقعا دوسم داری باخانوادت اقدام کن،اگه هم نه دیگه هیچ پیامی بهم نده،
باور کن دارم زجر میکشم از دوریش،ولی مطمئنم کاردرستو کردم
میتونی به تایپیکی که من باز کردم بری و نظر دوستانو بخونی راهنمایی های خوبی کردند
عنوان تایپیک:مامانش به دلیل اختلاف سنیمون راضی به ازدواجمون نیست
علاقه مندی ها (Bookmarks)