شاید" عدم اعتمادبنفس یه نوع ضعف شخصیته "نه اینکه بخوای با نظربازی ارتباطات موثر باجنس مخالف برقرار کنی
که البته تاثیراین نگاه مستقیم رو خانومها دوست ندارند
اگراصلا نمیتونین تو چشم جنس مخالف نگاه بندازین و ارامش خودتونو ازدست میدید دراین موردباید اعتمادبنفس داشته باشید که جنسیت فرد مقابل تاحدودی موثره نه کاملا وسوال شما این بود که نگاه مستقیم داشته باشید یانه که سوالتون صریح و خالص و شخصیه ولی نه لزومی نداره!!
موفق باشید









علاقه مندی ها (Bookmarks)