واقعا متاسفم و نمیدونم چی بگمواقعا چرا ایشون نمیتونند دیگه توی این تالار باشند
یک مرد خوب هم که تو این تالار وجود داشت رو حذف کردند. واقعا وجود ایشون توی تالار باعث میشد که ایمان داشته باشم که هنوز مردای خوب وجود دارند!!
بازهم از مدیران تالار استدعا دارم که توی تصمیمشون تجدید نظر کنند و ایشون رو به تالار برگردونند
به هر حال هر جا هستند براشون بهترینها رو آرزو دارم![]()







واقعا چرا ایشون نمیتونند دیگه توی این تالار باشند



علاقه مندی ها (Bookmarks)