استاد گرامي جناب sci تشكر از حضورتان
خوشحالم كه مرا به حال خود رها نكرديد. ببخشيد كه همه جا دنبالتان گشتم و خيلي شلوغ كردم نگران بودم ديگه به تايپيكم سر نزنيد و موضوع نصفه نيمه و بي نتيجه بماند.
حتماً مطالب مربوط به رفتارهاي منفعلانه و پرخاشگرانه و رفتار جرات مندانه را مطالعه مي كنم و روي خودم كار مي كنم و نتيجه را برايتان گزارش مي دهم .
فقط با توجه به پرسشهاي شما و پاسخ هاي من با تضاد دروني ام چه كنم؟ با اين كه يك شخصيتي داشتم كه همين باعث دلگرمي همسرم بود ولي حالا از آن شخصيت خبري نيست و در حالي كه خيلي دلم مي خواهد مثل قبلم آزاد و رها باشم ولي در عين حال مي ترسم، چه كنم؟









علاقه مندی ها (Bookmarks)