نوشته اصلی توسط sanaz63ch
باسلام به خواهر خوبم...باتوجه به اختلاف سنی که بین شما هست بهتر کمی بیشترنوشته اصلی توسط sanaz63ch
فکر کنی وسبک وسنگین انجام بدی ...راه حل خوبی در پیش گرفتی ..ادامه بده انشاا..که نتیجه خوبی حاصل بشه ..باآرزوی خوشبختی
تشکرشده 4 در 3 پست
نوشته اصلی توسط sanaz63ch
باسلام به خواهر خوبم...باتوجه به اختلاف سنی که بین شما هست بهتر کمی بیشترنوشته اصلی توسط sanaz63ch
فکر کنی وسبک وسنگین انجام بدی ...راه حل خوبی در پیش گرفتی ..ادامه بده انشاا..که نتیجه خوبی حاصل بشه ..باآرزوی خوشبختی
rahaa ivi (دوشنبه 09 بهمن 91), roze sepid (دوشنبه 05 فروردین 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)