به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 10

Threaded View

  1. #10
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 09 بهمن 91 [ 04:51]
    تاریخ عضویت
    1391-11-09
    نوشته ها
    3
    امتیاز
    51
    سطح
    1
    Points: 51, Level: 1
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 49
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 4 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آمادگی ازدواج ندارم،آیا این پیشنهاد من به خواستگارم خوبه؟؟ لطفا کمکم کنید

    نقل قول نوشته اصلی توسط sanaz63ch
    سلام به دوستان عزیز
    دختری 22 ساله هستم. آقایی 28 ساله سه ماه پیش به خواستگاری من اومد. تو این مدت با اطلاع خانواده ها ارتباط تلفنی و حضوری داشتیم. اما من به دلیل اینکه آمادگی ذهنی و روحی واسه ازدواج ندارم نمیتونم تصمیم قطعی بگیرم واسه ازدواج. به خود این آقا هم گفتم. ایشون تا حد زیادی مورد پسند من و خانوادم هستن. ایشون منو پسندیدن و به من ابراز علاقه میکنه،اما من هنوز دلم کامل با ایشون نیست. بهش پیشنهاد دادم که اگه من از احساسم بهش اطمینان پیدا کردم چند ماهی به من فرصت بده تا من کم کم آمادگی ازدواج پیدا کنم... به نظرتون این پیشنهاد خوبیه و کمک میکنه به حل مشکل من؟
    لطفا کمکم کنید،تو شرایط بدی هستم

    نقل قول نوشته اصلی توسط sanaz63ch
    سلام به دوستان عزیز
    دختری 22 ساله هستم. آقایی 28 ساله سه ماه پیش به خواستگاری من اومد. تو این مدت با اطلاع خانواده ها ارتباط تلفنی و حضوری داشتیم. اما من به دلیل اینکه آمادگی ذهنی و روحی واسه ازدواج ندارم نمیتونم تصمیم قطعی بگیرم واسه ازدواج. به خود این آقا هم گفتم. ایشون تا حد زیادی مورد پسند من و خانوادم هستن. ایشون منو پسندیدن و به من ابراز علاقه میکنه،اما من هنوز دلم کامل با ایشون نیست. بهش پیشنهاد دادم که اگه من از احساسم بهش اطمینان پیدا کردم چند ماهی به من فرصت بده تا من کم کم آمادگی ازدواج پیدا کنم... به نظرتون این پیشنهاد خوبیه و کمک میکنه به حل مشکل من؟
    لطفا کمکم کنید،تو شرایط بدی هستم
    باسلام به خواهر خوبم...باتوجه به اختلاف سنی که بین شما هست بهتر کمی بیشتر
    فکر کنی وسبک وسنگین انجام بدی ...راه حل خوبی در پیش گرفتی ..ادامه بده انشاا..که نتیجه خوبی حاصل بشه ..باآرزوی خوشبختی

  2. 2 کاربر از پست مفید saaed.mohamadi58 تشکرکرده اند .

    rahaa ivi (دوشنبه 09 بهمن 91), roze sepid (دوشنبه 05 فروردین 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. اینکه پدربچه مون می گه پیش پسرمون نیام درسته؟؟
    توسط aqua_68 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: شنبه 08 آبان 95, 11:56
  2. چجوری همسر مورد علاقمو پیدا کنم؟؟
    توسط dr-arash در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: چهارشنبه 26 تیر 92, 15:19
  3. بین ادامه تحصیل و آوردن بچه دودلم.شما چه پیشنهادی دارین؟؟
    توسط etemade shekaste در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: دوشنبه 17 مهر 91, 23:42
  4. سالگرد ازدواجم نزدیکه بیاین بگین چه پیشنهاداتی دارین؟؟
    توسط EliGokiNo در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 تیر 91, 12:33
  5. شما چطور زندگی میکنید؟؟ (پیش به سوی معجزه)
    توسط shad در انجمن انجمن افراد خوشبخت
    پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: سه شنبه 30 شهریور 89, 16:59

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:12 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.