سلام
خیلی کلی گفتید.منم تقریبا اینجوریم
من تو یه مغازه کار میکنم.خیلی از مشتری هام خانم هستن.من به ندرت پیش میاد تو چشم خانمها نگاه کنم و حرف بزنم.یعنی اگه یه خانم بره بیرون و دوباره بیاد من فکر می کنم یکی دیگست.حتی از این بابت مورد سرزنش صاحب مغازه هم هستم
فرقی هم نمی کنه کسی باشه یا نه.فقط از خیره شدن تو چشم خانمها خوشم نمیاد.فکر کنم خانمها هم خوششون نیاد.البته این به این معنی نیستا که نتونیم یه رابطه معقول با خانمها برقرار کنیم.من سعی می کنم این (شاید) مشکل رو در نوع رفتار و علی الخصوص گفتارم جبران کنم.
معمولا ادمایی که خیلی خیلی خیلی با حیا هستن این مشکل(البته اگه بشه گفت مشکل) رو دارن.
یا علی![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)