جناب SCI چرا ديگه جواب نمي ديد؟؟ من تمام سوالات شما را پاسخ دادم و ناگفته هاي زندگي ام را گفتم تا از راهنمايي هايتان بهره مند شوم.
هر چند الان اوضاع فعلاً رو به راهه و همه چي آرومه ولي خواهش مي كنم با توجه به پاسخهاي من به سوالات شما بنده را راهنمايي كنيد تا دوباره مشكلاتم حاد نشه و همه چي آروم بمونه. بهم بگيد با تضادهايي دروني ام چه كنم؟؟؟ خواهش مي كنم جواب دهيد تا پرونده تايپيك بنده نصفه نيمه و بي سرانجام نمونه. از شما راهنمايي كارشناسانه مي خواهم . لطفاً وقت با ارزشتان را كمي براي اين بنده بگذاريد و راهنمايي ام كنيد.
دليل اينكه اين چند روز مطلبي ننوشته و پيگير حضورتان نشدم به خاطر اين بود كه تعداد ارسالهاي تايپيكم زياد نشه كه شما جواب نداده تايپيك بسته شه. خواهش مي كنم تا تايپيك بنده بسته نشده راهنمايي هايتان را از اين بنده دريغ نكنيد. دوستان تالار همه مطالب خوبي و ارزنده ا ي گفته اند كه با بكار گيري آنها و سفارشات جناب baby الان همه چي فعلاً خوبه ولي براي حل مسايلي كه در سوالات شما و پاسخ هايم مطرح شد از شما خواهش مي كنم جواب بنده را بدهيد و يك راه براي مديريت درست پيش پايم بگذاريد.![]()














علاقه مندی ها (Bookmarks)