فقط یه چیزرومیدونم که اگه ادم بودهیچ وقت همچین کاری نمیکرد
همش خودش روادم مهم میدونست میگفت پشت سرادم مهم حرف میزنند
اخه راستش روبخوای یکی که ایشون روبطورکامل میشناخت بهم ازایشون بدگفت وگفتش که حقه بازه وهیچ وقت حرفاش روباورنکن
خیلی سعی کردبفهمه اون کیه ولی هیچ وقت بهش نگفتم میگفت مهمم پشت سرم حرف میزنند
ایاادم مهم براحتی زیرقول وقراراش میزنه ومیذاره میره
ایاادم مهم دلیلی واسه قطع رابطش نمیگه بی خبرجواب نمیده
بازم خداروشکربه حرفهاش گوش ندادم وباهاش بیرون نرفتم که به خیال خودش همه رومجبورکنه
بازم خداروشکرمیکنم که بهم کمک کردتااحساسی تصمیم نگیرم وباعقل جواب بدم
بازم خداروشکرمیکنم که حتی یه شارژهزاری ازش قبول نکردم گفتم تاوقتی که هیچی معلوم نیست قرارنیست ازشماشارژیاکادوبگیرم
خیلی اصرارکردکه واسه خودم خریدکنم یابااون به خریدبرم تااون واسم چیزهایی که لازم دارم روبخره قبول نکردم حالازیرباردینش نیستم
خیالم راحته خیلیااگه جای من بودندتاجاییکه میتونستندخریدمیکردنداخه خیلی اصرارمیکردبهم کارت بانکی بده تابراحتی هرچی که لازم دارم بخرم
اگه بشینه فکرکنه میبینه که قصدونیتم خیربوده قصدبازی بااحساساتش رونداشتم
عجب ادمهایی پیدامیشند









علاقه مندی ها (Bookmarks)