[align=justify]سلام بهار،نوشته اصلی توسط بهار.زندگی
اتفاقا من یه تغییر یهویی دیدم، که باعث تعجبم شد.
البته من حالت کسی رو دارم که خیلی کم و با فاصله تو رو دیده. مثل دو نفر که بعد از دو سه ماه همدیگه رو می بینن (قبلش هم خیلی به ندرت همدیگه رو دیده بودن)، یکی برمی گرده به اون یکی می گه: إ چقدر ناز شدی. :)
خلاصه که من تو پست زیر یه بهار متفاوت دیدم:
http://www.hamdardi.net/thread-27221-post-256262.html#pid256262
خیلی آروم بودی... لحن کلامت هیچ تندی ای نداشت. البته من قبلا هم پست های زیادی از تو نخونده بودم، اما هرچی خونده بودم، یه تلخی و گزندگی ای توش بود.
تو این تاپیک من فقط بعضی از پست های آقای sci رو خوندم (معمولا هرجا پستی از ایشون ببینم، بدون توجه به موضوع میخونم) این پست آخرتم نخوندم، فقط جمله اولش رو اتفاقی دیدم. برای همین دقیقا در جریان مسائلت نیستم، فقط خواستم بگم: نگو تغییرات یهویی برات غیرممکنه، اتفاقا یهویی راحتی خودشو داره. مثل اون روز که یهویی و با همه ی قدرتت دزدا رو دنبال کردی، الانم همونطور انفجاری عمل کن...البته مسلما بعدش وارد فاز تثبیت می شی.
فکر کنم به زودی اطرافیانت همش بگن: واااای بهار چقدر تغییر کردی... چقدر بهاری شدی...
برات آرزوی آرامش و شادی می کنم عزیزم، و همینطور استقلال و قدرت روحی حقیقی.
راستی آقای sci متشکرم که تو این سایت عضو شدید و موندید.![]()
[/align]








البته مسلما بعدش وارد فاز تثبیت می شی.


علاقه مندی ها (Bookmarks)