سلام. ممنونم فرشته مهربان واقعا ممنون. نمیدونید وقتی نوشته های شمارو میخونم چقدر اعتماد به نفس پیدا میکنم. میخام یه بار بطور جدی باهاش صحبت کنم و همه مطالبی رو که اینجا نوشتم حضوری بهش بگم و ازش بخام بریم پیش مشاور.
برام دعا کنید دوستای خوبم.
ممنونم از راهنمایی ها تون و بهترین هارو برای همتون ارزو دارم








علاقه مندی ها (Bookmarks)