به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 51

Threaded View

  1. #21
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 12 آبان 92 [ 15:06]
    تاریخ عضویت
    1391-9-11
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    697
    سطح
    13
    Points: 697, Level: 13
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 3
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    39

    تشکرشده 39 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خشم 12 ساله ی من!

    نقل قول نوشته اصلی توسط سپیده سحر
    نقل قول نوشته اصلی توسط saber-g1
    نقل قول نوشته اصلی توسط sci
    چند تا کار هم باید انجام بدی:
    ۱. تنظیم دقیق ساعت خواب از همین امشب ( مدت خواب شما هشت ساعت تمام)
    ۲. دویدن به مدت ۱۵ دقیقه هر روز با شمردن گامها
    ۳. گوش دادن به موسیقی بدون کلام هر روز به مدت ۲۰ دقیقه ( دو نوبت ۱۰ دقیقه ای)
    ۴. نوشتن تمام غصه های صابر در یک ورق کاغذ سفید با خط خوب
    ۵. میل کردن صبحانه، نهار و شام سر ساعت به تنهایی ( ۳ روز اول رو حتما نوبت شام و نهار تنها باش با عذر خواهی از خانواده در اتاقت میل کن)
    ۶. صرف کردن یک نوبت نهار یا شام با دوستان دو نوبت طی هفته اینده
    ۷. دوش گرفتن با اب ولرم، هر روز صبح بعد از بیدار شدن قبل از صبحانه
    ۸. ورزش کردن صبحگاهی قبل از صبحانه
    ۹. سعی کن هر دو شب یک بار، یک فیلم سینمایی رو ببینی و نقد مربوط به اون رو بخونی
    ۱۰. خوندن نماز و نیایش در محل مناسبی از اتاق خودت

    فعلا همین! منتظرم تا نتیجه رو طی دو روز اینده موقتا بگی. بعدا تمرینات شما کمی بیشتر می شه
    سلام بر دکتر عزیز
    طبق دستورات شما چند روزی است که بر طبق برنامه می خوابم
    و روزی 15 دقیقه پیاده روی سری (دو استقامتی) انجام می دم حدود 1500 گام می شه
    و گوش کردن به موسیقی بی کلام البته بیشتر از 20 دقیقه می شه
    صبحانه نهار و شام هم سر ساعت مشخص می خورم
    دیروز توی دانشگاه با یکی از بچه ها نهار خوردم (قبوله؟)
    هر صبح دوش هم می گیرم و چند دقیقه نرمش هم انجام می دم.
    فیلم سینمایی هم دو روز قبل دیدم (کلاه قرمزی و بچه ننه)
    نماز و دعا هم که انجام می دادم و می دم.
    دکتر جان ممنون برام وقت میذارید.

    جا داره از دوست خوبم مجیدجان تشکر کنم
    و یه مسئله ایی رو توضیح بدم آقا مجید محل سکونتشون توی یه شهر دیگه است برای همین مقدور نیست نهار یا شام با هم باشیم و گرنه آقا مجید یکی از بچه های نیک روزگاره و ارادت خاصی داریم نسبت به ایشون.شما لطف داری.ما بیشتر
    و از خانم سپیده سحر تشکر می کنم.من که هیچ کاری نکردم.همش خودتون و دوستان و Sci کمک کردن
    رویای صداقت عزیز ممنون از پیگیری و توجه شما
    واااای خدایا.اینقدر خوشحالم که حد نداره
    آقا صابر احساس میکنم نسبت به قبل پویا و سرزنده تر شدید:
    الهی شکرت
    خدایا ممنونم

  2. 3 کاربر از پست مفید mjr100 تشکرکرده اند .

    mjr100 (چهارشنبه 27 دی 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:14 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.