به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 , از مجموع 2

Threaded View

  1. #2
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 19 بهمن 91 [ 15:21]
    تاریخ عضویت
    1391-9-16
    نوشته ها
    112
    امتیاز
    523
    سطح
    10
    Points: 523, Level: 10
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered500 Experience Points
    تشکرها
    126

    تشکرشده 137 در 48 پست

    Rep Power
    25
    Array

    RE: وسوسه ی رابطه با غیر از همسر...

    سلام دوست عزیزم
    به عنوان کسی که خودش توی شرایط تو هست و شش ماهه حدودا توی عقده و به همین شکلی که شما میگی هست . از نظر خود ارضایی هم مث شما هستم ولی سن من 25 ساله
    ببین دوست من رابطه توی دوران عقد بهتره محدود باشه و این به نظر من محدودیت مناسب و خوبیه . حتی اگر عاشق هم باشین بازم این حد رو نگه دارین. میتونین با ایجاد تنوع و روش های مختلفی از هم لذت ببرین و با حرف های عاشقانه همو از محبت سیراب کنین. انسان بیش از نیاز جنسیش نیاز به محبت و عشق بازی داره که اگر این کار رو درست انجام بدین مطمینم لذت میبرین و از نظر روحی هم ارامش پیدا میکنین .
    رابطه جنسی کامل که شما تو فکرش هستی فقط یه ذهنیته که فک میکنی کامل تره ولی در واقع همین معاشقه و عشق بازیه که ارامش بخشه نه صرفا دخول..
    خود ارضایی کردنت هم مازاد بر علت شده و اتیش تورو بیشتر کرده واسه این کار . اگر یکمی رابطه رو درست مدیریت کنی میبینی که بدون رابطه کامل هم میشه لذت برد..
    در ضمن فکر رابطه با غیر همسر هم میشه نوعی خیانت پس مراقب افکارت باش .. اخر از همه هم میگم همه ازدواج رابطه جنسی نیست.. شما بعد از عقد هم ممکنه هفته ای دو یا سه بار رابطه داشته باشین و کلش میشه حدود 4 تا 5 ساعت ولی بقیه ساعت ها رو باید از زندگی کنار هم و خلق و خوی هم لذت ببرین . برای زندگی تلاش کنین ، مسافرت برین و ..

  2. 7 کاربر از پست مفید m.milad تشکرکرده اند .

    asemani (شنبه 17 فروردین 92), m.milad (چهارشنبه 18 بهمن 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. مبارزه با وسوسه های درونی و شیطانی با غم و گریه
    توسط Dreams end در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: جمعه 14 فروردین 94, 14:22
  2. باز هم اسفند ماه و وسوسه ی خودکشی
    توسط عشق آفرین در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: چهارشنبه 27 اسفند 93, 10:10
  3. وسوسه تغییر- فشار خرد کننده دودلی
    توسط ameo در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: سه شنبه 01 مهر 93, 16:27
  4. پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: جمعه 23 تیر 91, 18:32

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:20 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.