دوست عزیز شما تو مرحله نامزدی هستی
نامزدی هم برای شناخت بیشتره نه معاشقه و وابستگی بیشتر
فقط همین
اصلا نترس
به علایمی که میبینی خوب توجه کن
خیلی اعتماد به نفست اومده پایین و این آقا هم دست گذاشته روی نقطه ضعفت,اینکه یکبارجدا شدی دلیل نمیشه سهل الوصول باشی
ایشون به جای این همه دغدغه معاشقه و...بهتره دغدغه کارو جمع کردن زندگیش رو داشته باشه واگه براش مهمه تو سی سالگی حداقل کمترینهارو مهیا کنه تا زودتر آماده زندگی باشید
اما انگار موضوع اصلی ایشون چیز دیگه است
نیاز جنسی رو نمیشه کتمان کرد اما نه الان و با این روش!
به جای ترس از حرف مردم خوب چشم و گوشت رو باز کن
مشاوره برو
رابطه جنسی حتا معاشقه رو باهاش قطع کن
خواسته هاتو خیلی قاطع از طریق خونواده ها پیگیری کن
به نشونه ها توجه کن
به نشونه ها توجه کن
به نشونه ها توجه کن
مردمی که امروز از حرفشون میترسی هیچ وقت جای تو زندگی نمیکنند
عاقلانه تصمیم بگیر
بدون ترس و با اعتماد بنفس





) ومادرتون ساده هستن.....واختياري ازخودشون ندارن سخته كه شمابدون آنهابخواين درمقابل كسي ايستادگي كنيد.دركتون ميكنم منم تويه خانواده سنتي بزرگ شدم كه هميشه حرف حرف خودشون بوده وهرموقع مادچارمشكل ميشديم اوناعكس العملي نميتونستن نشون بدن...وبخاطرفاميل اينكه نه زشته پسرعموته پسرداييته مابايد توقعمون روكم ميكرديم...ميمونه نامزدتون.

علاقه مندی ها (Bookmarks)