دختر مهربون،
خسته شده اید... همین! خستگی روحی و جسمی یکی از مهمترین عواملی است که موجب می شه فیلترهای ذهنی ما فعال شوند... حالا همون موقع است یعنی زمانیست که فیلترهای ذهنی شما فعال شده! در این شرایط، خلق شما به شدت بد می شود و استرس امتحانی مثل کنکور کارشناسی ارشد، حال شما روبدتر می کند.. اگر طی این مدت از روشهای مراقبت از خودتون استفاده می کردید مسلما اوضاع به این بدی نمی شد و شما ازرده نمی شدید
خب چه کنید؟!
مدتی استراحت کنید.. موسیقی کوش کنید و با دوستانتون به استخر و تفریح بروید و استراحت کنید
در این مدت درسی رو که خوب بلد هستید تست بزنید!
بعد از سه روز استراحت حال شما بسیار بهتر از الان است...
مدت استراحت شما بیش از سه روز نشود لطفا
در این مدت سه روز کارهای زیر رو انجام دهید:
- شنا و گرفتن ماساژ
- مدیتیشن و انجام تن ارامی یا ریلاکسشن
- وقت گذرونی های کوتاه با دوستان در محیط های باز
- پیاده روی سریع همراه با موسیقی
- نگاه کردن به فلاش کارتهای درسی
- تست زدن در درسی که بسیار خوب بلد هستید
- به وضعیت ظاهری رسیدگی کنید و حتما در این مدت سری به ارایشگاه بزنید
- خواب خوب ( حدود ۸ ساعت تا ۹ ساعت)
- پرهیز از هرگونه تنش یا برخورد تنش زا در هر محیطی بخصوص خانواده
- نیایش
- رفتن به اماکن مذهبی که عقیده دارید
- غذا دادن به پرندگان
- دوش اب ولرم هر روز صبح و صبحانه خوب
- هیچ وعده غذایی رو از دست ندهید
- دیدگاه منفی و فیلتر منفی خانواده رو به هیچ وجه دامن نزنید
بعد از سه روز بهم بگید حالتون چطوره خانوم؟!








علاقه مندی ها (Bookmarks)