به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 10

Threaded View

  1. #3
    کارشناس افتخاری

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1390-1-25
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,231
    امتیاز
    15,345
    سطح
    79
    Points: 15,345, Level: 79
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,934

    تشکرشده 5,973 در 1,154 پست

    Rep Power
    148
    Array

    RE: توی یه محیط به شدت منفی چه کارایی از دست آدم برمیاد؟

    دختر مهربون،
    خسته شده اید... همین! خستگی روحی و جسمی یکی از مهمترین عواملی است که موجب می شه فیلترهای ذهنی ما فعال شوند... حالا همون موقع است یعنی زمانیست که فیلترهای ذهنی شما فعال شده! در این شرایط، خلق شما به شدت بد می شود و استرس امتحانی مثل کنکور کارشناسی ارشد، حال شما روبدتر می کند.. اگر طی این مدت از روشهای مراقبت از خودتون استفاده می کردید مسلما اوضاع به این بدی نمی شد و شما ازرده نمی شدید
    خب چه کنید؟!
    مدتی استراحت کنید.. موسیقی کوش کنید و با دوستانتون به استخر و تفریح بروید و استراحت کنید
    در این مدت درسی رو که خوب بلد هستید تست بزنید!
    بعد از سه روز استراحت حال شما بسیار بهتر از الان است...
    مدت استراحت شما بیش از سه روز نشود لطفا
    در این مدت سه روز کارهای زیر رو انجام دهید:
    - شنا و گرفتن ماساژ
    - مدیتیشن و انجام تن ارامی یا ریلاکسشن
    - وقت گذرونی های کوتاه با دوستان در محیط های باز
    - پیاده روی سریع همراه با موسیقی
    - نگاه کردن به فلاش کارتهای درسی
    - تست زدن در درسی که بسیار خوب بلد هستید
    - به وضعیت ظاهری رسیدگی کنید و حتما در این مدت سری به ارایشگاه بزنید
    - خواب خوب ( حدود ۸ ساعت تا ۹ ساعت)
    - پرهیز از هرگونه تنش یا برخورد تنش زا در هر محیطی بخصوص خانواده
    - نیایش
    - رفتن به اماکن مذهبی که عقیده دارید
    - غذا دادن به پرندگان
    - دوش اب ولرم هر روز صبح و صبحانه خوب
    - هیچ وعده غذایی رو از دست ندهید
    - دیدگاه منفی و فیلتر منفی خانواده رو به هیچ وجه دامن نزنید

    بعد از سه روز بهم بگید حالتون چطوره خانوم؟!

  2. 11 کاربر از پست مفید sci تشکرکرده اند .

    sci (جمعه 22 دی 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. توی خونه ی ویلایی احساس امنیت نمی کنم
    توسط نیلوفرغمگین* در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: شنبه 07 آذر 94, 02:01
  2. چطوری توی زندگی خوش بین باشم و اعتماد بنفس بالایی داشته باشم؟
    توسط zibaa382 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: دوشنبه 04 اردیبهشت 91, 19:25
  3. مدتهاست احساس کمبود یه چیزی توی زندگی دارم که خودم نمیدونم چیه
    توسط iman62 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: چهارشنبه 09 فروردین 91, 01:33
  4. +من توی عشقم شکست خوردم و اون با اجبار با پسر خالش ادواج کر
    توسط mahmood2 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: دوشنبه 11 شهریور 87, 11:01

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:20 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.