سلام آیه جان
عزیزم من شرایط آلان تو رو کاملا درک میکنم خودم 6 سال پیش دقیقا همین شرایط رو تجربه کردم البته من از شوهرم کوچکتر بودم ولی به نظر من شوهر شما علاوه بر اینکه مادیه یه ایراد بزرگ داره که اون بهانه گیریه مسائلی که شما مطرح کردید شبیه موضوعات منه کسی که بهانه گیر باشه از هیچی هم بهانه میگیره من الان میدونم شما با انرژی و انگیزه خیلی بالا میخواید واسه ادامه زندگیتون بجنگید دقیقا مثل خود من .ازت میخوام که حتما حتما مشاوره برید و ادامه دار هم باشه ولی ازت خواهش میکنم عاقلانه فکر کنی و تصمیم بگیری نه از روی احساسات و حرف مردم .محکم باش و سعی کن تو هر شرایطی اعتماد به نفس بالایی داشته باشی و از موضع ضعف وارد نشو که همسرت نتونه روابط خانوادگیتونه زیر سئوال ببره![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)