به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 15 , از مجموع 15
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 06 مرداد 93 [ 08:34]
    تاریخ عضویت
    1391-10-18
    نوشته ها
    49
    امتیاز
    1,347
    سطح
    20
    Points: 1,347, Level: 20
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 53
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,236

    تشکرشده 119 در 45 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: با روحیه جنگ طلبی نامزدم چه کنم؟؟؟

    سلام آیه جان
    عزیزم من شرایط آلان تو رو کاملا درک میکنم خودم 6 سال پیش دقیقا همین شرایط رو تجربه کردم البته من از شوهرم کوچکتر بودم ولی به نظر من شوهر شما علاوه بر اینکه مادیه یه ایراد بزرگ داره که اون بهانه گیریه مسائلی که شما مطرح کردید شبیه موضوعات منه کسی که بهانه گیر باشه از هیچی هم بهانه میگیره من الان میدونم شما با انرژی و انگیزه خیلی بالا میخواید واسه ادامه زندگیتون بجنگید دقیقا مثل خود من .ازت میخوام که حتما حتما مشاوره برید و ادامه دار هم باشه ولی ازت خواهش میکنم عاقلانه فکر کنی و تصمیم بگیری نه از روی احساسات و حرف مردم .محکم باش و سعی کن تو هر شرایطی اعتماد به نفس بالایی داشته باشی و از موضع ضعف وارد نشو که همسرت نتونه روابط خانوادگیتونه زیر سئوال ببره

  2. کاربر روبرو از پست مفید barani تشکرکرده است .


  3. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 اردیبهشت 92 [ 14:01]
    تاریخ عضویت
    1391-10-19
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    270
    سطح
    5
    Points: 270, Level: 5
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    105

    تشکرشده 25 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: با روحیه جنگ طلبی نامزدم چه کنم؟؟؟

    مرسی از همه دوستان
    امیدوارم بتوانم عاقلانه فکر کنم و تصمیم بگیرم
    و مشاور را به همراه نامزدم برم
    فعلا شاد باشید


  4. کاربر روبرو از پست مفید Ayeh تشکرکرده است .

    کوشیار (چهارشنبه 20 دی 91)

  5. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 29 اردیبهشت 97 [ 00:12]
    تاریخ عضویت
    1391-8-12
    نوشته ها
    629
    امتیاز
    8,334
    سطح
    61
    Points: 8,334, Level: 61
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 116
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    662

    تشکرشده 792 در 312 پست

    Rep Power
    76
    Array

    RE: با روحیه جنگ طلبی نامزدم چه کنم؟؟؟

    آیه خانم
    سلام
    نامزد شما خیلی شبیه نامزد منه البته فقط جنسیتشون فرق میکنه.
    خیلی جنگ طلبه و بدتر از اون وقتی دعوامون میشه برا عذرخواهی هم جلو میرم قبول نمیکنه .
    کاش بفهمم با همچین ادمایی چکار میشه کرد. اونم با خانوادم الکی مشکل درست میکنه که چرا بد نگاه کردن و ..
    شوهر شما مث خانم منه ینی یه اشتراک داره اونم اینه که همیشه حق رو به خودش میده . همیشه حق با اینطور افراده و اگر هم یه ذره بخوای جلوشون وایستی هر کاری بخوان باهات میکنن.
    دوست عزیز میدونم چی میکشی چون خودم دارم میکشم درد تورو ... همه مسایل رو بهش گفتم و اونم صاف گذاشت کف دست مادرش .. به نظرم شما باید کمی بی تفاوتی نشون بدی از خودت نه که بد باشی باهاش..
    فقط اگر حرف ناراحت کننده زد نباید بفهمه که ناراحت شدین . اگه حساسیت نشون بدی بیشتر اذیت میشی.
    با اینطور ادما نمیشه مث خودشون برخورد کرد امیدوارم بفهمم چطوری باید برخورد کرد با همچین ادمای مغروری

    نقل قول نوشته اصلی توسط barani
    سلام آیه جان
    عزیزم من شرایط آلان تو رو کاملا درک میکنم خودم 6 سال پیش دقیقا همین شرایط رو تجربه کردم البته من از شوهرم کوچکتر بودم ولی به نظر من شوهر شما علاوه بر اینکه مادیه یه ایراد بزرگ داره که اون بهانه گیریه مسائلی که شما مطرح کردید شبیه موضوعات منه کسی که بهانه گیر باشه از هیچی هم بهانه میگیره من الان میدونم شما با انرژی و انگیزه خیلی بالا میخواید واسه ادامه زندگیتون بجنگید دقیقا مثل خود من .ازت میخوام که حتما حتما مشاوره برید و ادامه دار هم باشه ولی ازت خواهش میکنم عاقلانه فکر کنی و تصمیم بگیری نه از روی احساسات و حرف مردم .محکم باش و سعی کن تو هر شرایطی اعتماد به نفس بالایی داشته باشی و از موضع ضعف وارد نشو که همسرت نتونه روابط خانوادگیتونه زیر سئوال ببره
    با این دوست عزیز موافقم.. با ادم بهانه گیر سخته زندگی . منم همین مشکل رو دارم
    دقیقا حرفای این دوستمون رو قبول دارم همش درسته و من به عینه دیدم .
    اعتماد به نفست پایین باشه باختی

    http://www.hamdardi.net/thread-26785.html

    یه سری به پست من بزن . میدونم شاید شباهتای نامزدامون دیده نشه ولی تو دو سه تا مطلب اخرم میبینی چقد لجبازه.
    منم موندم چکار کنم با همچین ادمی. اگه فهمیدی به منم بگو

  6. کاربر روبرو از پست مفید mohammad2012 تشکرکرده است .

    mohammad2012 (پنجشنبه 21 دی 91)

  7. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 اردیبهشت 92 [ 14:01]
    تاریخ عضویت
    1391-10-19
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    270
    سطح
    5
    Points: 270, Level: 5
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    105

    تشکرشده 25 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: با روحیه جنگ طلبی نامزدم چه کنم؟؟؟

    [size=medium]جناب محمد خان
    مرسی که همدری خودتان را ابراز فرمودید
    واقعیت اینکه قبل از طرح مسئله خودم، تقریبا بیشتر موضوعات اخیر و در رابطه با این موضوع را از جمله پست های شما را خوندم و بعد طرح مسئله کردم که البته تمامی آنها روحیه ام را تغییر دادند و حالا بهتر فکر می کنم

    متاسفانه هر چه بیشتر در موضوع ازدواج " مته به خشخاش میگذاریم " برای ما سخت تر میشه
    واقعیت چند ماهی قبل از نامزدی حواسم به تمام مواردی که باعث ناراحتی من می شد را چک می کردم ولی
    درست زمانی خودش را به من نشان داد که 2 ماه از عقد رسمی گذشته بود و آن موقع به این حساسیت های غیرمنطقی ایشان پی بردم !!!

    چند ماهی خودم با ایشان صحبت کردم و چند باری درخواست کردم به مشاوری که خودش قبول داشت بریم ولی به خاطر اینکه هر لحظه تصمیماتش را تغییر می ده هنوز نتوانستیم با هم مشاور بریم !!!

    همیشه فکر می کردم مرد زندگی من آنقدر مسئولیت پذیر هست که پشتوانه خوبی برای من خواهد بوه (دختری که هیچوقت از کسی کمکی نگرفته بود و مستقل بود و دوست داشت همسرش تنها کسی باشه که بهش اعتماد بکند ولی اینطوری جواب بده ) حالا هم که در دو راهی بدی گیر افتادم و ...

    1 - ماندن درکنار ایشان در صورتیکه میگه تغییر نمی کنه و تحمل سختی هائی که زندگی را خراب می کنه و روزگار را سخت
    2 - جدائی که باز هم راه خوبی نیست

    شاید اگه انسان منصفی باشیم یه " راه سوم " را ایجاد می کنیم که از نظر من زیباترین راه هست
    "راه سوم " : ماندن و تغییر کردن به خاطر اینکه عاشقانه همدیگر را دوست داریم و پشت سر گذاردن مسائلی که از نظر آدمی هیچ ارزشی نداره و دنیا را برای خودمان بسازیم . دنیای خودمان با خواست های خودمان و ...

    شاید کمی خودخواهانه باشه اما در غیر اینصورت تمام دنیا را باختیم

    آخه حتما شنیدین که می گن " اسمم را پدرم و نام خانوادگی ام را اجدادم و حالا زندگی ام را خودم انتخاب می کنم

    شاید باید باور کنم که اگه دوست نداشته باشه من را همینطور که هستم (و صد البته با تغییراتی که با وجود خودش در وجود من ایجاد شده ) جدائی راه جدیدی برای هر دو ما در پیش بگذاره

    شاید یه راه بهتر

    [/size]
    You Only Need Desire To Succeed

  8. #15
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 29 اردیبهشت 97 [ 00:12]
    تاریخ عضویت
    1391-8-12
    نوشته ها
    629
    امتیاز
    8,334
    سطح
    61
    Points: 8,334, Level: 61
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 116
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    662

    تشکرشده 792 در 312 پست

    Rep Power
    76
    Array

    RE: با روحیه جنگ طلبی نامزدم چه کنم؟؟؟

    حرفاتون قشنگ بود دوست عزیز..
    خیلی خوبه که اینقد انعطاف داری و زندگیت رو میخوای بسازی
    نامزد من یه درصد شما انعطاف نداره..
    همسرتون باید چنین زنی رو ستایش کنه

  9. کاربر روبرو از پست مفید mohammad2012 تشکرکرده است .

    mohammad2012 (پنجشنبه 21 دی 91)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. آیا من مقصرم یا اون؟؟؟
    توسط bluee در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: جمعه 08 مرداد 95, 17:41
  2. امیدم به زندگی کم شده ( چرا من ؟؟؟ کمکم کنید)
    توسط ab96 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: پنجشنبه 05 شهریور 94, 13:47
  3. به اين احساس اوليه اعتماد كنم؟؟؟ ... به نظرتون من زود قضاوت ميكنم؟؟؟
    توسط rama25 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 33
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 شهریور 91, 09:00
  4. چطور بهش بگم ؟؟؟
    توسط amir_irani در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: دوشنبه 13 دی 89, 19:33
  5. با شوهر بچه ننه ام چه کنم؟؟؟
    توسط sara62 در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: شنبه 10 مهر 89, 12:08

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:14 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.