امسال برای تولدم همسرم برایم هفته تولد گرفت!
خیلی خوب بود. تو هم می توانی برای همسرت این کارو بکنی
تو این هفته می گفت حرف حرف توئه و هرکاری که می خواستم برایم می کرد
هر روز هم یه هدیه کوچولو یا یه سورپرایز برایم داشت
روز تولدم هم برایم کیک شکلاتی که عاشقشم گرفته بود و کادو و ...
خلاصه یه هفته تفریح و گردش و ...
تو هم می توانی تو این یه هفته کلی ابتکار داشته باشی
مثلا هر روز حرفای عاشقانه بنویسی و بزنی به آینه دستشویی که صبح که از خواب پا می شه ببینتش
یا کادوت و تقسیم کنی و چند تا چیز کوچک تر که لازم داره و به دردش می خوره برایش بخری
هر شب هم غذاهای مورد علاقه اش و درست کنی
کلی ابتکار می شه زد







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)