این تاپیک از ظرفیت مجاز ( 50 پست ) عبور کرده لذا قفل می شود
ضمناً لازم به ذکر می بینم که دوستان را توجه بدهم به اینکه تاپیکها چت روم نیستند و فضای حال و احوال و صحبتهای غیر مشاوره ای نسیت که این روند نهایتاً به ضرر استارتر هست که ظرفیت تاپیکش با این نوع پستها پر می شود و تاپیک قفل می گردد و ممکن است نتیجه لازم را بدست نیاوره و یک گسست بین تاپیک با تاپیک بعدی ایجاد شود .
.








علاقه مندی ها (Bookmarks)