سلام من تازه عضو شدم و خواستم قبل از عنوان مشکلاتم هم از کارشناسان و دوستان عزیزی که نظرات خیلی خوبی میدن تشکر کنم و هم اینکه یه خاطره کوچولو بگم
من و شوهرم 2 ساله که عقد کردیم شب یلدای امسال سومین شب یلدامون بود مراسمای قبلیمون تا حدودی برگزار شده بود البته این چیزا واسه من زیاد مهم نبود اما خانوادم از بی توجهی خانوادش که ناشی از اختلاف فرهنگا بود ناراحت میشدن خلاصه من اصلا انتظار نداشتم امسال که تازه سومین سالم هست عزیز دلم حواسش باشه
اما اون واسه خوشحالی منو خونوادم دیروزش اومد و باهم رفتیم واسم چیزای خوشگل خریدیم جای قشنگترش واسه من اونجاش بود که وقتی جعبه کفشا رو باز کردم توی کفشا دو تا گل خوشگل گذاشته بود خیلی ذوق زده شدم
ممنوووووونم عزیزم![]()








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)