عجب...! ولی من فکر کنم شما باهوشی! وگرنه از نوع حرف زدن کسی معمولا نمیشه فهمید رشته ش چیه!
منم امروز فردا حق عضویت رو پرداخت میکنم.
کاملا حق میدم بهتون. مسلمه که با اینهمه فعالیت روزانه که دارید خسته میشید! هیچم تابلو نیس! همینکه تو راه خونه ازخستگی بیهوش نمیشید خودش کلیه!(هرچند خودم گاهی تعجب میکردم از یهویی رفتنتون
)
راستی من فکر کنم گاهی دلتون نمیخواد به حرف افکار و احساساتتون گوش بکنید.
فرضا میگید آدم لطیف و با محبتی هستید، ولی از طرفی خودتون میگید احساس میکنم دارم تبدیل به یه آدم آهنی بی احساس میشم! مبینید چه کلماتی درمورد خودتون به کار میبرید؟ آدم آهنی-بی احساس- یه قطعه سنگ!
اینا واقعا توصیف کننده واقعی روحیات شمان؟!
یا میگید احساس میکنم اگه کسی کنارم باشه ، انگیزه م برای حرکت باشه ، به تلاشهام رنگو بو و جهت بده خیلی از مشکلاتم حل میشه و دیگه اون حالاتی که در مواقع تنهایی دارم از بین میره! ولی در مقابلش میگید: البته اونقدر هم انگیزه ندارم که پیگیری کنم و ببینم شاید بتونم اون کسی که با معیارام مطابقت داره رو پیدا کنم و شر این احساسات بدم برای همیشه کنده بشه!!!!!
میبینید؟! دست روی دست گذاشتید و فقط تماشا میکنید! عملکردتون دقیقا عکس اون چیزیه که تمنای قلب و روحتونه!
فراموش نکنید روزایی که دارید سپری میکنید دوران طلایی زندگیتونه! سفت بگیریدش! برای طلایی موندنش هرکاری لازمه بکنید!وای من چقدر این شکلک رو دوست دارم








(هرچند خودم گاهی تعجب میکردم از یهویی رفتنتون
)
وای من چقدر این شکلک رو دوست دارم

علاقه مندی ها (Bookmarks)