سلاااااااااام.
خوب هستید؟!
حالم؟! آره اون چند روز دوباره اون حس تنهایی تشدید شده بود.
راستی از کجا فهمیدین معماریم؟ چرا حالا نگفتید مکانیک؟
برا اینکه بتونم پیام بگیرم باید حق عضویت پرداخت کنم درسته؟
واااااای من درمورد حرفاتون خیلی حرف دارم!
انقدر که فکرکنم تا بخوام بنویسمشون شما خوابتون میگیره و میرید!
راستی جواب سوالتونم تو تاپیکم دادما!











علاقه مندی ها (Bookmarks)