سلام
بابا چرا اين بيچاره رو اينقدر ميترسونيد
خب داره ميگه قصدم ازدواجه ، عاشقشم
اين چيزام اگه به قصد اشنايي و ازدواج باشه به نظر من مشكلي نداره
به نظر من كه اول سعي كن خانواده خودت رو راضي كني بعدش كه اونا راه اومدن باهات يه بزرگتر رو بفرست تا با بابا يا مامانش صحبت كنه
الان شرايط ازدواج رو داري
منظورم از لحاظ ماليه؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)