به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 64
  1. #31
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 دی 91 [ 00:11]
    تاریخ عضویت
    1391-8-13
    نوشته ها
    39
    امتیاز
    335
    سطح
    6
    Points: 335, Level: 6
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    74

    تشکرشده 74 در 37 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نتونستم احوالات خودمو تغییر بدم

    خوبه.... پس باید کم کم اسم تاپیکتونو عوض کنید و بزنید : تونستم احوالاتمو تغییر بدم!
    خیلی خوشحال شدم.
    خواهشا انقدرم رو خودتون برچسب (سنگ) و (آدم آهنی بی احساس)و.... نزنید! بهتون نمیاد!

  2. کاربر روبرو از پست مفید the secret تشکرکرده است .

    the secret (شنبه 02 دی 91)

  3. #32
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array

    RE: نتونستم احوالات خودمو تغییر بدم

    کیش میش خودم حالم خوب نیست حوصله ندارم اصلا بعدا با دقت بیشتر به پستات جواب می دم.
    نوشتی سرد شدی سنگ شدی. منم کلی وقت اینطوری بودم. از یه کمی قبل مثلا سه ماه پیش حدودا گفتم بذار دلو باز بذارم ببینم اوضاع چی میشه. الان همش حال خودم بده. ببین وقتی همه محبتشونو از خونواده یا دوستای نزدیک یا اقوام می گیرن دیگه خیلی نمی خوان دوست جدید اشنای جدید پیدا کنن. همه گذری میانو میرن. فکر می کنم ما که خونواده هامونم سرد بودن یه مقدار بیشتر از بقیه احساساتی هستیمو یه جورایی این سنگ و سرد شدنی که می گی فکر می کنم یه شکلی از سیستم دفاعیمونه. حداقل واسه من که اینه. الان که نه سنگم نه سرد مثله یه حلزونه بدون خونه شدم کاملا بی دفاع! همش دارم اسیب میبینم همش دلم داغونه. فکر نکنم واقعا سرد باشی.
    بعدا میام به دو تا پستت هم توی همینجا هم تاپیک خودم دقیق تر جواب می دم.

  4. کاربر روبرو از پست مفید meinoush تشکرکرده است .

    meinoush (شنبه 02 دی 91)

  5. #33
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 دی 91 [ 00:11]
    تاریخ عضویت
    1391-8-13
    نوشته ها
    39
    امتیاز
    335
    سطح
    6
    Points: 335, Level: 6
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    74

    تشکرشده 74 در 37 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نتونستم احوالات خودمو تغییر بدم

    من دلم خیلی گرفته...
    چند روزه.....

  6. کاربر روبرو از پست مفید the secret تشکرکرده است .

    the secret (جمعه 08 دی 91)

  7. #34
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 18 اردیبهشت 95 [ 21:42]
    تاریخ عضویت
    1391-10-02
    نوشته ها
    181
    امتیاز
    3,890
    سطح
    39
    Points: 3,890, Level: 39
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 60
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,697

    تشکرشده 825 در 209 پست

    Rep Power
    32
    Array

    RE: نتونستم احوالات خودمو تغییر بدم

    سلام به همگی خصوصا جناب کیش میش
    منم میخام کمکتون کنم البته در حد یه روانشناس نیستم اما تجربیاتمو میگم..شما یه سقف آرزوها و چیزایی برخودتون تعریف کردین معمولا هم ا اطرافیان تاثیر گذارن ناخاسته...پس شما بجاهایی رسیدین که فکر میکنید کافیه براهمین در همون غرق شدید و انگیزه ی متقاوت و جدیدتری ندارید تا شورو اشتیاق برای بدست آوردن اون داشته باشید...پس زندگی میشه کسل کننده و یکنواخت...از اونجایی که تو خانواده هم حس شادی و آرامش نمکنید به این دامن میزنه..سعی کنید آخرهفته برید کوهنوردی واقعا تخلیه میشید بقول دوستان الکی بخندید هرچند تو دلمون میگیم چرا ادا درمیاریم حس خوبی نداریم اما وقتی دوستامونو میخندونیم وسط خنده اونا یک آن یادمون میره کمک کم ای لحظات بیشتر میشه و ما شادمان میشیم..این انرژی اگه برای یه روزمون کافی باشه برا روز بعد دوباره تلاش...پیاده روی هم خوبه..به غذاهاتون هم توجه کنید مونده و کنسروی نباشه.. گلاب استشمام کنید یا در شربت و نوشیدنی تون استفاده کنید اما زیاد نخورید که سفیدی مو میاره..به تخم مرغی کمی زعفران اضافه کنید و نیم برشت کنید که شادی آوره..یک نکته خیلی تو روحیتون اثر داره شاید باور نکنید فقط کفیه تجربه کنید انفاق و نیکی کنید به نیازمندان کمک کردن فوق العاده حس خوبی داره...برا خونواده و دوستانتون هدیه بخرید که یه حس خوب وشادی رو در جو خونه ایجاد میکنه..برید کمک مامانتون و یه شب ظرفارو شما بشورید..شاید براتون خنده دارباشه (لاقل موفق شدم بخندونمتون ؛-) )اما تاثیر داره منظور از شاد بودن این نی که 24ساعته دهنمون باز باشه همون حس خوشبختیه باید باشه..به احتمال خیلی زیاد شما حرفای مارو اجرا نکنید با این کار انتظار معجزه نداشته باشید خودتون باید به خودتون کمک کنید..و این که بچه ها به شما گفتن دنبال همدم باشین اما شما با شرایط روحی دوباره دچار مشکل خواهید شد و ممکنه انتخاب درستی نداشته باشید بهتره کتاب "آیا تو نیمه گمشده من هستی" و یا مطالب این سایت رو مطالعه کنید..اگه چیزی به ذهنم رسید بهتون میگم البته اگه دوس داشتین..راستی شنا هم خوبه و اینکه در ساحل یا روی خاک پای برهنه راه برید باعث تخلیه انرژی منفیتون میشه..با آرزوی بهترین ها برای شما

    نقل قول نوشته اصلی توسط the secret
    من دلم خیلی گرفته...
    چند روزه.....
    سلام حالتون چطوره؟ چرا دلتون گرفته؟ البته اگه فضولی نباشه که هس..شما هم راه هاتون به درد بقیه میخوره؟!! خودتونم اجراش کنید تا حالتان به شود...نه میوه به!!!
    امیدوارم زود زود شاد شید..با آرزوی بهترین ها برای شما
    بزرگترین هنر، عشق ورزیدنه

  8. کاربر روبرو از پست مفید باران بهاری11 تشکرکرده است .

    setare_000 (جمعه 08 دی 91)

  9. #35
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 دی 91 [ 00:11]
    تاریخ عضویت
    1391-8-13
    نوشته ها
    39
    امتیاز
    335
    سطح
    6
    Points: 335, Level: 6
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    74

    تشکرشده 74 در 37 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نتونستم احوالات خودمو تغییر بدم

    من خودم هر چیزی رو که تو این تاپیک گفتم 100% اجرا کردم و اجرا میکنم و همیشه هم ازش جواب گرفتم.
    اما بالاخره... برای همه یه همچین مواقعی پیش میاد که... هرکاری هم آدم میکنه لباش خندیدنش نمیاد!
    صبر کن سهراب....
    قایقت جا دارد؟!
    من هم از همهمه ی اهل زمین دلگیرم...

    افسرده نشدما... دلگیرم...همین...
    الانه که بغضم بترکه.
    من شاید تا چند روز نیام اینجا.
    چون تو هیچ جا به اندازه این تاپیک نظر ندادم اینجا گفتم.
    لبخند یادتون نره...

  10. کاربر روبرو از پست مفید the secret تشکرکرده است .

    the secret (جمعه 08 دی 91)

  11. #36
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array

    RE: نتونستم احوالات خودمو تغییر بدم

    [quote=کیش میش]
    نقل قول نوشته اصلی توسط the secret


    انصافا عشق توی زندگی همه چی رو عوض میکنه
    حیف که من ازش محروم هستم
    [/b][/i]

    مینوش جونم سلام
    امیدوارم که حال و احوالت خوب باشه
    از اون بابت اگه نگاه کنی آره,واقعا مشکلی نیست, اما اصل قضیه اینجاست که دل خوش نیست
    من واقعا به اون محبت نیاز دارم, ولی من نمیتونم اونرو پیدا کنم
    یادته میگفتم یه زمان یکی بود که میخواستم باهاش ازدواج کنم, انصافا اون روزها خیلی خوب بود
    امیدها و هدفهای زیادی داشتم برا آیندم.
    الان مسله این نیست کسی نیست,مشکلم اینه که نمیتونم به کسی جذب بشم
    نمیدونم چرا اینجور سرد شدم
    شاید انقدر توی زندگیم از اولش محبت نبوده سنگ شدم

    البته اینو هم بگم که فکر نکنید یوقت عاشق و دیوونه اون دختر بود
    نمیدونم,شاید اون دختر منو نفرین کرده که بعد از اون روزبروز شرایطم بدتر شده
    بدجوری سردرگم هستم,حتی نمیدونم مشکلم چی هست

    نشه باید مارکوپولو بشم و دنیا رو بگردم,چون توی سفر تمام احساسهای بدم از بین رفته بود

    [/b]
    کیش میش جونم گشتی توی این دو سه ماه و کسی رو نتونستی پیدا کنی؟ باید بگردی تا کسی رو که می خوای پیدا کنی. تازه کار منو تو خیلی سخت تره چون 30 سال به هر حال با 20 سال فرق داره. بیشتریا یکی رو دارن حالا یا دوست یا همسر. واسه همینم سخت تر پیدا می شه کسی که بشه دوسش داشت و کسی رو خودش نداشته باشه.

    نوشتی مواردی هستن توی زندگیت اما مشکل اینه که تو نمی تونی جذبشون شی. دلیل این حستو نمی دونی؟ مثلا واسه ازدواج می دونی چه چیزایی برات مهمه منظورم همون معیاراست؟ مثلا ظاهر اون دخترا برات خوشایند نبود یا رفتارشون یا ادم اروم می خوای یا ادم شوخ می خوای یا مهربون نبودن یا هر چی؟ اینا رو می دونی؟
    راستی اون دختر خانمو که دوست داشتی چطوری بود؟ الانم داری دنبال یکی مشابه اون می گردی که می گی کسی به دلت نمیشینه؟ اخه هیچ دو نفری مثه هم نمیشن.
    نه بابا. مگه چکارش کردی که نفرینت کنه. نه به این چیزا فکر نکن. نشده دیگه.
    سفر هم خوبه.


  12. 2 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    meinoush (جمعه 08 دی 91)

  13. #37
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 دی 91 [ 00:11]
    تاریخ عضویت
    1391-8-13
    نوشته ها
    39
    امتیاز
    335
    سطح
    6
    Points: 335, Level: 6
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    74

    تشکرشده 74 در 37 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نتونستم احوالات خودمو تغییر بدم

    سلااااااااااام
    خوب هستید؟؟!
    اوضاع رو به راهه؟!
    من قهرم تموم شد، حالم خوب شد دوباره برگشتم، شما هنوز نیومدید؟؟؟

  14. کاربر روبرو از پست مفید the secret تشکرکرده است .

    the secret (جمعه 08 دی 91)

  15. #38
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 دی 91 [ 00:11]
    تاریخ عضویت
    1391-8-13
    نوشته ها
    39
    امتیاز
    335
    سطح
    6
    Points: 335, Level: 6
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    74

    تشکرشده 74 در 37 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نتونستم احوالات خودمو تغییر بدم

    سرتون شلوغ شده یا حالتون خوب خوب که دیگه تو تاپیکتون نمیاید؟
    فعالیتهای پژوهشی تون به کجا رسید؟! برامون بگید.فکرکنم نزدیکی رشته هامون اونقدری باشه که بتونم سردربیارم!
    راستی من چند وقت دیگه امتحان استاتیک دارم
    ولی فکرکنم اینارو الکی نوشتم.شاید دیگه هیچوقت نیاید اینجا و اینارو بخونید!
    امیدوارم هرجا که هستید شاد و موفق و خوشبخت باشید
    از صمیم قلب آرزو کردم

  16. کاربر روبرو از پست مفید the secret تشکرکرده است .

    the secret (جمعه 08 دی 91)

  17. #39
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array

    RE: نتونستم احوالات خودمو تغییر بدم

    چرا دیگه نیاد؟؟؟
    کیش میش خوبی؟

  18. کاربر روبرو از پست مفید meinoush تشکرکرده است .

    meinoush (جمعه 08 دی 91)

  19. #40
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 دی 91 [ 00:11]
    تاریخ عضویت
    1391-8-13
    نوشته ها
    39
    امتیاز
    335
    سطح
    6
    Points: 335, Level: 6
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    74

    تشکرشده 74 در 37 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نتونستم احوالات خودمو تغییر بدم

    میگم نکنه کیبردتون خرابه....!
    که 7-8 روزه یا نمیاید یا وقتی هم که میاید فقط تشکر میکنید میرید
    باز خوبه که لااقل فهمیدیم حالتون خوبه!
    خدایا قربون مهربونی و کرمت! یکی مثل ما تاپیکش خاک میخوره میره اون عقبا.... یکی هم مثل شما!
    کسی رو هم نداریم که لاقل چند روز نبودیم بیاد پیگیر حالمون باشه و تاپیکمونو ادامه بده...


 
صفحه 4 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: سه شنبه 22 مهر 93, 00:41
  2. آیا من پر توقع ام؟ میخوام تغییر کنم، اما چطور؟ لطفا راهنمایی ام کنید....
    توسط محیا92 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: شنبه 15 تیر 92, 14:26
  3. آقایون اگه نامزدتون مشکل منو داشته باشه احساساتتون بهش تغییر میکنه ؟؟؟
    توسط forever alone در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 26
    آخرين نوشته: شنبه 31 فروردین 92, 15:17
  4. احساس می کنم قدر من رو نمی دونه! به دنبال تغییر هستم
    توسط masoudoo در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 38
    آخرين نوشته: جمعه 18 آذر 90, 10:20
  5. از خودم خسته شدم، راهنمای ام کنید تغییر کنم
    توسط آفتاب همدرد در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 85
    آخرين نوشته: سه شنبه 30 فروردین 90, 04:15

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:51 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.