سرتون شلوغ شده یا حالتون خوب خوب که دیگه تو تاپیکتون نمیاید؟
فعالیتهای پژوهشی تون به کجا رسید؟! برامون بگید.فکرکنم نزدیکی رشته هامون اونقدری باشه که بتونم سردربیارم!
راستی من چند وقت دیگه امتحان استاتیک دارم
ولی فکرکنم اینارو الکی نوشتم.شاید دیگه هیچوقت نیاید اینجا و اینارو بخونید!
امیدوارم هرجا که هستید شاد و موفق و خوشبخت باشید
از صمیم قلب آرزو کردم










علاقه مندی ها (Bookmarks)