گذشته برام مهمه.ولی سایر معیارها سرجاشه.البته بعضی هاشونو نمی شه معیار گفت،بیشترنوشته اصلی توسط gity
خواسته ست.
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
گذشته برام مهمه.ولی سایر معیارها سرجاشه.البته بعضی هاشونو نمی شه معیار گفت،بیشترنوشته اصلی توسط gity
خواسته ست.
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
از اول ترم یک دختر که از دوره کارشناسی قیافتن می شناختمش نظرمو به خودش جلب کرده،تازگی متوجه شدم پلاک
ماشینش از شهرستانه اسمشم (اسم دختر،نه ماشینش) نمی دونم.
از کجا اسمشو بفهمم که بفهمم خانوادش ساکن کجان؟
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
به راهنمایی نیاز دارم.
تشکرشده 6,121 در 1,114 پست
سلام فرهنگ جان باهم کلاس ندارید؟هم رشتت نیست؟
نازنین آریایی (یکشنبه 03 دی 91)
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
سلام نه dvm_ه دکتراعمومی
تشکرشده 2,388 در 433 پست
از رو اسمش که نمیشه محل زندگیشو فهمید!!این دو تا بهم چه ربطی داره ؟!!
با کسی از پسرای هم کلاسیش یا هم دوره ایش که یه پروژه ی مشترک با هم کار کرده باشن یا همدیگرو بشناسن دوست نیستین؟
بچه های دوره ی کارشناسی معمولا همشون همدیگرو کاملا میشناسن میتونی ازپسرای هم دوره ایش تودوره ی کارشناسی بپرسی
معمولا اینجور موقع ها اگه بری به دخترایی که دور و برشن بگی کل دانشگاه رو خبر میکنن ووقتی بفهمید مناسب هم نیستید هم شما ضایع میشی هم اون دختر
یا مستقیم برو به خودش بگو و از اول هم بگو قصدت ازدواجه اگه مناسب هم نباشید تمومه و مطمئن باش اون دخترهم به خاطر خودش هیچ کس نمیگه و به نظر من این بهترین راهه! یا از یه آدم مطمئن غیردهن لق که نه آبروی شما رو ببره نه اون دخترو وجرف اضافه نکنه و ترجیحا تو هم دوره ای هاش هم باشه بپرس که اصولا چنین موجودی تو دانشگاه پیدا نمیشه ولی اگه شد اینکارو بکن
taraneh89 (یکشنبه 03 دی 91)
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
آسمونی می خوام تا در موردش تحقیقات انجام بدیم نمی خوام تا زمانیکه خانواده تاییدش نکردن چیزی بدونه.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)