به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 17 , از مجموع 17
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 بهمن 91 [ 08:06]
    تاریخ عضویت
    1390-8-22
    نوشته ها
    33
    امتیاز
    1,095
    سطح
    17
    Points: 1,095, Level: 17
    Level completed: 95%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    63

    تشکرشده 64 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تمام نشدن یک رابطه تمام شده!!!

    خانوم فکور یه جوری حرف زدید که انگار من دارم اون خانوم رو آزار و شکنجه میدم!!!!!!!!!!!!!!!
    اگر کسی هم داره آزار میبینه اون شخص منم نه ایشون. من تمام روابطم رو با ایشون قطع کردم حتی نگاهش هم نمیکردم ولی ایشون دوباره با رفتارهاش من رو که آتش زیر خاکستر بودم وادار کرد گر بگیرم. الان هم من دارم میسوزم!!!!!
    در ضمن منظورتون رو از جو دشمنی متوجه نشدم ،یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. 2 کاربر از پست مفید عشق خاموش تشکرکرده اند .

    عشق خاموش (شنبه 25 آذر 91)

  3. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 07 تیر 92 [ 11:23]
    تاریخ عضویت
    1391-2-03
    نوشته ها
    141
    امتیاز
    1,341
    سطح
    20
    Points: 1,341, Level: 20
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 59
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    299

    تشکرشده 333 در 115 پست

    Rep Power
    29
    Array

    RE: تمام نشدن یک رابطه تمام شده!!!

    نه آقای عشق خاموش رفتارهای جدید اون دختر خانم اصلا به این معنی ای نیست که شما برداشت کردین
    من یه دخترم و خوب این موضوع را می فهمم
    ایشون دقیقا دنبال این بوده که خودش و میزان تاثیرگذار بو دنشو محک بزنه!!! یعنی اینکه بدونه با اینکه این قدر جدی و قاطعانه به شما گفته «نــــــــــــه» آیا هنوز واسه شما مهمه؟! و اگه آره ...در همین حد واسش مهمه که « wooow من چه آدم خاص و تاثیر گذاریم!» و تمـــــــــــــــام!(مخصوص ا اینکه میگید خیلیم خاطر خواه داره !!)
    متاسفانه این واقعیته
    پس بهتره شمام برین به کار خودتون برسید و بیشتر از این وقتتونو صرف چیزی نکنید که چیزی عاید شما نمی کنه
    موفق باشید

  4. 3 کاربر از پست مفید اندیشه 22 تشکرکرده اند .

    اندیشه 22 (شنبه 25 آذر 91)

  5. #13
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 23 مهر 04 [ 01:08]
    تاریخ عضویت
    1388-2-21
    نوشته ها
    1,178
    امتیاز
    33,958
    سطح
    100
    Points: 33,958, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    6,023

    تشکرشده 6,302 در 1,293 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: تمام نشدن یک رابطه تمام شده!!!

    نقل قول نوشته اصلی توسط عشق خاموش

    اگر کسی هم داره آزار میبینه اون شخص منم نه ایشون. من تمام روابطم رو با ایشون قطع کردم حتی نگاهش هم نمیکردم ولی ایشون دوباره با رفتارهاش من رو که آتش زیر خاکستر بودم وادار کرد گر بگیرم. الان هم من دارم میسوزم!!!!!
    آقای عشق خاموش

    از اسمتون پیداست که چقدر شعله احساساتتون بالاست .

    تنها کسی که عامل آزار و گر گرفتن و در نهایت سوختن شماست فقط و فقط خودتون هستید و بس!!!

    شما به جای اینکه سعی کنید فکرتون رو از اون خانم آزاد کنید بیشتر سعی کردید نگاهش نکنید اما تو دلتون شدیدا دنبال نشانه های عشق از طرف ایشون هستید .
    در واقع خودتون دنبال جرقه هایی برای آتیش زدن خودتون هستید خوب نتیجه اش میشه همین که دارید می سوزید دیگه !!


    نقل قول نوشته اصلی توسط عشق خاموش

    مشکل دیگه ای که اخیرا برام پیش اومده حساس شدن نسبت به تمام دختراس(فکر میکنم چشم چرون شدم و عاشق همه میشم)
    با این مشکلم چیکار کنم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(کلا آدم بیماری شدم منه خدا زده!!!)
    راستی تا یادم نرفته به تعداد نا متناهی فال و استخاره میگیرم(معتاد شدم!!!1)

    تا وقتی بر این موج احساسات سوار هستید و دنبال هر موج کوچکی برای شروع یک طوفان احساسی هستید . بهتر که نخواهید شد هیچ بلکه باید منتظر آتش سوزی های بعدی باشید...!!

    شما باید روی کنترل احساسات و خودکنترلی در برابر نیازهاتون کار کنید .


    .


  6. 3 کاربر از پست مفید baran.68 تشکرکرده اند .

    baran.68 (شنبه 25 آذر 91)

  7. #14
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 خرداد 97 [ 07:57]
    تاریخ عضویت
    1391-2-16
    نوشته ها
    863
    امتیاز
    11,692
    سطح
    71
    Points: 11,692, Level: 71
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 358
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,836

    تشکرشده 2,441 در 754 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تمام نشدن یک رابطه تمام شده!!!

    آقای عشق خاموش دوستان گفتند که دلایل کار ایشون چی بوده ولی من میخوام چیز مهمتری را بهتون بگو و اینکه اصلامهم نیست ایشون برای چی اون رفتارها را دارن. مهم اینه که شما چطوری بتونید نظرشو دوباره واسه ازدواج برگردونید(پر واضحه که شما از لابلای صحبت ها دنبال این میگردید) خوب من ی راه حل خوب واستون دارم:

    *******ی مدت به شدت به ایشون بی توجهی و بی محلی نشون بدید.(البته حداقل ی سلام و علیک خشک و خالی را داشته باش که بی ادبی نشه).بشدت درون ایشون ملتهب خواهد شد.بعد دو احتمال وجود دارد:**********

    1-واقعا شما را نمیخوادکه بعد مدتی ایشونم با شما سردمیشه و به اصطلاح با دست نمیکشه و با پا پس بزنه و شما تکلیفتو میفهمی(خود خروج از برزخ نعمتیه!)

    2-ایشون ته ذهنش کاملا از شما نبریده و یا حتی شما را میخواد و الان داره یکمی سر به سرتون میذاره(البته طبق گفته دوستان احتمالش کمه) ولی در این صورت خودش بیشتر میاد سراغ شما که یخ رابطه را بشکنه و احترام شما را دوباره جلب کنه،نخ دادناش دوباره و قویتر البته شروع میشه!(من این موضوع را بقدری دیدم در اطرافیانم که ی معیار قطعی واسمه) که در این صورت باید خیلی جدی پیشنهاد آشنایی هدفمند به قصد ازدواج یا خواستگاری مجدد را بدید.
    امتحان کنید قطعا خودتون بزودی تکلیفتون را متوجه میشید

  8. 3 کاربر از پست مفید کامران تشکرکرده اند .

    کامران (شنبه 25 آذر 91)

  9. #15
    Banned
    آخرین بازدید
    جمعه 10 آبان 92 [ 13:08]
    تاریخ عضویت
    1391-12-29
    نوشته ها
    196
    دستاوردها:
    500 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    285

    تشکرشده 366 در 142 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تمام نشدن یک رابطه تمام شده!!!

    سلام

    توجه: شما در آبنمک خوابانده شده اید.




  10. 3 کاربر از پست مفید Rude Boy تشکرکرده اند .

    Rude Boy (شنبه 25 آذر 91)

  11. #16
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 02 [ 10:23]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    1,285
    امتیاز
    24,091
    سطح
    94
    Points: 24,091, Level: 94
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    3,681

    تشکرشده 4,954 در 1,249 پست

    Rep Power
    225
    Array

    RE: تمام نشدن یک رابطه تمام شده!!!

    نقل قول نوشته اصلی توسط عشق خاموش

    در ضمن منظورتون رو از جو دشمنی متوجه نشدم ،یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    وقتی کسی که به خواستگاری میاد رو آدم رد میکنه بعد از اون ممکنه جو سنگین بشه و دیگه دو نفر نتونن حالت عادی در حضور همدیگه داشته باشن در اینصورت ممکنه یک نفر بره و سعی کنه رابطه رو در حد رابطه با بقیه افراد و نه بیشتر دوستانه کنه فقط در همین حد

    ضمنا منظورم از مثالی که زدم این بود که من در حالی که تحت هیییییییچ شرایطی اون آدمو نمیپذیرفتم ولی اون نمیدونم از چه حرکتی از من اون برداشتها رو میکرد و به این شکل من عذاب میکشیدم فکر میکنم در مورد شما هم به همین شکل هست و یه حرکت عادی از ایشون به نظرتون عاشقانه میاد در حالیکه ایشون اگه کوچکترین امیدی برای مثبت شدن نظرش به شما داشت دو بار اونم با قاطعیت "نه" نمیگفت


  12. 3 کاربر از پست مفید فکور تشکرکرده اند .

    فکور (شنبه 25 آذر 91)

  13. #17
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 بهمن 91 [ 08:06]
    تاریخ عضویت
    1390-8-22
    نوشته ها
    33
    امتیاز
    1,095
    سطح
    17
    Points: 1,095, Level: 17
    Level completed: 95%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    63

    تشکرشده 64 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تمام نشدن یک رابطه تمام شده!!!

    از همه دوستان که زحمت کشیدند و منو راهنمایی کردند متشکرم!!!!
    حقیقتا خودم هم میدونم در شرایط فعلی بهترین کار ممکن اینه که بنا رو بزارم روی جواب رد این خانوم و حداقل تا پایان تحصیل یا این سال تحصیلی بیخیالش شم ولی چیزی که بدجوری رو مخ من رفته اینه که چرا مشابه این رفتار رو با کسه دیگه ای انجام نداده؟(یکی از دوستام قبلا بهش پیشنهاد دوستی داده بود که با جواب رد مواجه شده بود بعدشم رفتار خیلی زننده ای باهاش داشت).
    و یه چیز دیگه ای که هست بعد از به اصطلاح نخ دادن ایشون من بعد از جاخوردن اولیه عکس العمل خاصی نشون ندادم و خودم رو به کوچه علی چپ!!!!!زدم و بیتفاوت کار خودم رو انجام دادم که این رفتار من باعث شد که این خانوم هم سنگین برخورد کنه و فعلا دیگه کمتر سمت من میاد.
    بد بختی اینکه : من به اجبار باهاش 15 -16 واحد درس دارم و هیچ جوره نمیشه که نبینمش و وقتی که میبینمش تمام رشته هام پنبه میشه!!!


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:03 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.