خانوم فکور یه جوری حرف زدید که انگار من دارم اون خانوم رو آزار و شکنجه میدم!!!!!!!!!!!!!!!
اگر کسی هم داره آزار میبینه اون شخص منم نه ایشون. من تمام روابطم رو با ایشون قطع کردم حتی نگاهش هم نمیکردم ولی ایشون دوباره با رفتارهاش من رو که آتش زیر خاکستر بودم وادار کرد گر بگیرم. الان هم من دارم میسوزم!!!!!
در ضمن منظورتون رو از جو دشمنی متوجه نشدم ،یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟







علاقه مندی ها (Bookmarks)