سلام....
دیشب بودید اما یهو دیدم نیستید!
اومدم بگم امروز رو الکی هدر ندییییییییدا...! حتما برید یه پارک یه ذره بدویید! یه فیلمی چیزی ببینید!
خودتون رو بزنید به شارژ تا full battery بشید!
فردا اولین روز از یه هفته جدید و قشنگه!
برای شروعش آماده اید؟؟!!![]()










علاقه مندی ها (Bookmarks)