به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 27

Hybrid View

  1. #1
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: راهنمایی جهت کاهش اثرات ناشی از طلاق بر روی فرزندم

    بله به شدت باور دارم که زندگی شما قابلیت رشد دارد . خصوصا با توضیحات اخیر شما این باور در من شدت بیشتری گرفت و تائید شد . چرا که در این نوشتار من ردپای عشق حمعی را دیدم و این یعنی زمینه ی مساعد و بستر آماده که قابلیت ترمیم زندگی شما را افزایش می دهد

    مراجعه به روانشناس کودک بسیار فکر خوب و الزامی است .

    همین بخش از نوشتار دختر شما نکات جالبی دارد که قابل تحلیل و بررسی است و در تخیل نگاه قشنگی به خودش دارد . ضمن اینکه باورمندی او به خودش و توانایی که ادعا می کندو نوع دیدگاهش به افرادی که باهم دعوا می کنند و این گوشه گیری و منزوی بودن باید بررسی بشود . ضمن اینکه اولین موضوعی که برای این تکلیف انتخاب کرده .............دعوا ست و آدم هایی که دعوا می کنند ! و نابغه بودن خودش که شاهد چنین دعواهایی است و انرژی که او ادعا می کند می تواند آن را ببیند ..........از نگاه او این انرژی ها و این هاله چه بر سرش می آید و به کجا می رود ؟ .......
    واقعا فکر می کنید چرا ؟!

    ضمن اینکه به نظر من شما و همسرتان طی زمانی که برای کسب آرامش به خود می دهید تحت نظر یک روانشناس بالینی ترجیحا سکسولوژ باشید .

    و نکته ی مهم شایگان مسائل جنسی شماست که رابطه تان ارضا کننده نیست و بخش اعظم اشتراکات شما را دچار اختلال می کند و هر دو شما عصبی تر و کم طاقت تر و پزخاشگرتر و .....می شوید که با توجه به شرایطی که دارید کاملا طبیعی است . این بخش را اگر درمان کنید تا حد بسیار زیادی استعداد نهفته شده در شما و بانو که همان مهربانی است رشد داده می شود و در بستر مهربانی زن و مرد به هم نزدیگ تر می شوند و بهتر همدیگر را درک می کنند و گذشت ها در بستر مهربانی اتفاق می افتد و تفاهمات ساخته می شود . ( این بخش نیز قابل ترمیم است )

    ضمن اینکه بخشی از مشکل شما مربوط به سوگواری بچه و آن اتفاق و جریان و دعوا است و هر دو متاثر از نگاه قاصر و مقصری هستید و هر کس دنبال سهم خودش از این اتفاق نیست . ( این بخش نیز قابل ترمیم است )



    موفق باشید

  2. کاربر روبرو از پست مفید ani تشکرکرده است .

    ani (چهارشنبه 22 آذر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: چهارشنبه 30 دی 94, 12:45
  2. خاطره هایی که همیشه جلوی چشمامه (مشکلات کودکی تا به امروز)
    توسط yektaye tanha در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 26
    آخرين نوشته: شنبه 30 شهریور 92, 00:43
  3. از حرفهایی که همسرم جلوی خانواده ام میزند خجالت میکشم
    توسط mahsa1366 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 34
    آخرين نوشته: یکشنبه 09 مرداد 90, 15:50
  4. مرحوم علی دایی(طرح روی جلد مجله)
    توسط mohajer در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 29 فروردین 88, 21:53
  5. چه لوگوی بهاری و زیبایی در تالار همدردی میبینم .....
    توسط آرزو در انجمن بهترین های تالار همدردی از دیدگاه اعضاء
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 اسفند 86, 18:35

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:45 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.