بله به شدت باور دارم که زندگی شما قابلیت رشد دارد . خصوصا با توضیحات اخیر شما این باور در من شدت بیشتری گرفت و تائید شد . چرا که در این نوشتار من ردپای عشق حمعی را دیدم و این یعنی زمینه ی مساعد و بستر آماده که قابلیت ترمیم زندگی شما را افزایش می دهد
مراجعه به روانشناس کودک بسیار فکر خوب و الزامی است .
همین بخش از نوشتار دختر شما نکات جالبی دارد که قابل تحلیل و بررسی است و در تخیل نگاه قشنگی به خودش دارد . ضمن اینکه باورمندی او به خودش و توانایی که ادعا می کندو نوع دیدگاهش به افرادی که باهم دعوا می کنند و این گوشه گیری و منزوی بودن باید بررسی بشود . ضمن اینکه اولین موضوعی که برای این تکلیف انتخاب کرده .............دعوا ست و آدم هایی که دعوا می کنند ! و نابغه بودن خودش که شاهد چنین دعواهایی است و انرژی که او ادعا می کند می تواند آن را ببیند ..........از نگاه او این انرژی ها و این هاله چه بر سرش می آید و به کجا می رود ؟ .......
واقعا فکر می کنید چرا ؟!
ضمن اینکه به نظر من شما و همسرتان طی زمانی که برای کسب آرامش به خود می دهید تحت نظر یک روانشناس بالینی ترجیحا سکسولوژ باشید .
و نکته ی مهم شایگان مسائل جنسی شماست که رابطه تان ارضا کننده نیست و بخش اعظم اشتراکات شما را دچار اختلال می کند و هر دو شما عصبی تر و کم طاقت تر و پزخاشگرتر و .....می شوید که با توجه به شرایطی که دارید کاملا طبیعی است . این بخش را اگر درمان کنید تا حد بسیار زیادی استعداد نهفته شده در شما و بانو که همان مهربانی است رشد داده می شود و در بستر مهربانی زن و مرد به هم نزدیگ تر می شوند و بهتر همدیگر را درک می کنند و گذشت ها در بستر مهربانی اتفاق می افتد و تفاهمات ساخته می شود . ( این بخش نیز قابل ترمیم است )
ضمن اینکه بخشی از مشکل شما مربوط به سوگواری بچه و آن اتفاق و جریان و دعوا است و هر دو متاثر از نگاه قاصر و مقصری هستید و هر کس دنبال سهم خودش از این اتفاق نیست . ( این بخش نیز قابل ترمیم است )
موفق باشید![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)