یک دنیا ممنونم فهیمه جان
دوست خوبم. دلم میخواد پیشنهاد بده برام کاری کنه مثلا دکترببره جایی برسونه. ولی نمیگه ودرمقابل خانوادش بدون اینکه بگن کارانجام میده یا به من میگه خودت برو چیکارکنم بفهمه به همیاری همدلی همدردیش نیاز دارم اکثر این مدت با مامانم رفتم دکتر خرید به خدا خجالت میکشم به خاطر اونها میره اونجا مرخصی میگیره ولی به خاطر من نه. مگه فقط اونا به حمایت عاطفییش نیازدارن؟ همه خستگی هاش برآی منه کم حوصلگیش برای منه شادیهای برآی اوناست انصافه الان که دارم مینویسم خیلی
دلم گرفته دارم گریه میکنم به خداسخته






ولی این فقط مختص ترک ها نیست .. هر مردی دوست داره زنش کدبانو باشه و بساط شور و ترشی و مربا و ........ به پا باشه .. 
علاقه مندی ها (Bookmarks)