ممنون از دوست خوبم الف -ح
راستش یک مشکل دیگه اینه که همسرم فقط کادو ولباس ها ووسایلی که خودش خریده دوست داره واگه من یا خانوادم بدن استفاده نمیکنه من خیلی دلم میخواد استفاده کنه میگه هروقت لازم شد استفاده میکنم
نمیدونم با این مورد چطوری کناربیام؟
یک مورد دیگه من خیلی زیارت رفتن دوست دارم با اینکه مذهبیه ولی تو خونه دعا میخونه بیشتر تو خونه میمونه یا پای نت مستند دانلود میکنه یا فیلم خوب و معنادار ازش تقاضا میکنم میگه به وقتش
یا اینکه زن های ترک خیلی اشپزن واهل ترشی و سبزی من تو خونم نیست فقط عشقم کتاب ودرس و کامپیوتره
راستش نمیدونم تا چه حد باید با مردا راه بیایی که وظیفه نشه واسم چون دیدم تو این سایت خیلی ها. با شوهرشون راه اومدن ولی اونا روشون زیاد شده حدومرز سازگاری کجاست؟