روناک عزیزم سلام ..
نگرانیت کاملا به جاست و حق داری ..
به نظر من هم اگر امکانش هست بذارش مهد کودک .. هزینه ها در مهدها متفاوته و بسته به خدماتشون تغییر میکنه ..
اما یک مهد کودک معمولی ( نه انقدر پیشرفته که مثلا استخر دارن برای بچه ها و play house و ...) فکر نمیکنم انقدر هزینه ش بالا باشه .. اگر هم باشه ارزش داره چون تربیت فرزندت در میون هست و یکی از مهم ترین مسئولیت های پدر و مادر همینه ...
مسئله رو جدی بگیر عزیزم .. یکی از بستگان ما هم چون شاغل بود بچه ش رو میذاشت پیش مادربزرگش .. با اینکه مادربزرگه دوسش داشت اما مثلا بعضی وقتها که عصبانی میشد میگفت زهرمار بشین دیگه بچه ..!! و الان بعد یه سال این پسر 2 ساله رکیک ترین فحش ها رو میده و مادرش که میبرتش مهدکودک مربی ها باهاش دچار مشکل هستن و مادر بیچاره ش هم خجالت زده ..
امیدوارم با مدیریت درست زودتر بتونی مسئله رو حل کنی ..![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)