اگه این قضیه که شما پیش قدم می شین، ناراحتتون می کنه، می تونید از ایشون بخواین که هر وقت شرایط مناسب بود با شما تماس بگیرن. یا می تونید علت اینکه ایشون اول زنگ نمیزنن رو ازشون بپرسید. شاید واقعا اینطوری راحت نیستن. اگه دلیلشون این مورد یا چیزی شبیه به این بود، بهتره تحت فشار نذاریدشون و فعلا خودتون شروع کننده باشید.
به نظر من بهتره مادرتون با ایشون و مادر ایشون در تماس باشن. این می تونه بیشتر بهتون کمک کنه.
موفق باشید![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)