من رشته تحصیلیم طوریه که سخت کارمورد نظر پیدامیشه اگرم بشه تو کارخونه ها جایی که برآی خانم سخته کارکردنش بعدم همسر من فقط غذای خونه میخوره برآی همین دنبال کار پاره وقت هستم البته رشتمون خیلی سنگین بود
تقریبا هرسه ماه یکبار میریم اونجا. پذیرایی میکنن ولی بهشون نزدیک میشی خودشونو دور میکنن مثل دوستی که واقعا نمیخواد با شما حرف بزنه یا همش حرف های نیش دار میزنن منم همیشه ساکت بعد به همسرم غر میزدم ولی الان تصمیم گرفتم جرات مندانه جواب بدم بعد هم فارسی حرف زدن براشون تحقیر آمیزه. منم فه خاطر اینکه برخورد درستی ندارن زبونشون رو زیاد یاد نگرفتم ذوق آدم کور میشه دیگه
ممنون نیلای عزیز








علاقه مندی ها (Bookmarks)