به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 64
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 16 بهمن 91 [ 23:20]
    تاریخ عضویت
    1391-2-27
    نوشته ها
    59
    امتیاز
    796
    سطح
    14
    Points: 796, Level: 14
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    106

    تشکرشده 107 در 55 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نتونستم احوالات خودمو تغییر بدم

    نقل قول نوشته اصلی توسط the secret
    برای خودتون لوگو طراحی کردید؟!;)
    اگه اهکارهای مارو برای یه روز عملی کردید، بیاین نتیجه ش رو برای ما هم تعریف کنید.
    لبخند رو فراموش نکنید

    سلام
    آره امروز عضو شدم و گقتم از امکانات استفاده کنم و یه کم پروفایلم رو قشنگ کنم
    راستش هنوز عملی نکردم
    اما همین فردا میخوام عملی کنم
    البته خوشبختانه من در ظاهر حالت افسرده ندارم و اینکه کسی منو ببینه نمیفهمه مشکل دارم,
    اما دلم مسله داره


  2. 3 کاربر از پست مفید کیش میش تشکرکرده اند .

    کیش میش (جمعه 24 آذر 91)

  3. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 دی 91 [ 00:11]
    تاریخ عضویت
    1391-8-13
    نوشته ها
    39
    امتیاز
    335
    سطح
    6
    Points: 335, Level: 6
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    74

    تشکرشده 74 در 37 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نتونستم احوالات خودمو تغییر بدم

    ایشالا دلتونم مسئله ش برطرف میشه
    لبخند رو تو تنهایی تونم داشته باشید. اینکه فقط برای اطرافیان حفظ ظاهر کنید خیلی دردی رو دوا نمیکنه!
    واقعا باید جلوی آینه هم که میرید لبخند و مهربونیتونو خودتونم ببینید!
    بد نمیبینید! قول میدم.
    شما آدم خوشبختی هستید من میدونم

    راستی.....
    !:rolleyes:
    شمام تو تاپیک من بیاین نظر بدبد. البته اگه وقت کردید

  4. 2 کاربر از پست مفید the secret تشکرکرده اند .

    the secret (چهارشنبه 22 آذر 91)

  5. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 21 مرداد 92 [ 18:11]
    تاریخ عضویت
    1391-8-26
    نوشته ها
    96
    امتیاز
    756
    سطح
    14
    Points: 756, Level: 14
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 44
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    232

    تشکرشده 239 در 79 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نتونستم احوالات خودمو تغییر بدم

    نقل قول نوشته اصلی توسط کیش میش
    راستش من دقیقا نمیدونم که چی منو شاد و خوشحال میکنه از درون
    شاید این هم مضحک بنظر برسه, ولی من واقعا نمیدونم که باید چیکار کنم
    آدم وقتی از درون خوشحال میشه که از زندگیش راضی باشه

    روزهایی رو یادتون میاد که قبلا از زندگیتون راضی بودید؟
    ببینید اون روزا چطوری روزاتونو میگذروندید و علت رضایتتون چی بوده
    همون شرایطو برای خودتون بوجود بیارید

    هرکسی با یه چیزی شاد میشه و احساس رضایت از زندگیش پیدا می کنه
    بعضی آدما واسشون ارتباطات خیلی مهمه
    بعضیا موفقیت کاری
    بعضیا تحصیل
    و ...

    ببینید تو اون دوران زندگیتون که شاد بودید و راضی بودید، کدوم یکی از اینا رو داشتید

    ممکنه بگید من الآن سنم بیشتر شده و نیاز به همدم دارم ولی اونموقع اینطور نبوده
    اما من میگم، اگه شرایطش رو داشتید، یه اقدامی می کردید
    حالا که نمیخواید یا نمیتونید اقدامی بکنید بهتره کلا بهش فکر نکنید تا شرایطش فراهم شه

    ضمنا تا آدم خودش خوشبخت نباشه نمیتونه یکی دیگه رو خوشبخت کنه
    اول خودتونو خوشبخت کنید
    وقتی کمتر سزاوارم، به من مهر بورز، آخر آن زمان نیازمندترم

  6. کاربر روبرو از پست مفید زنده دل تشکرکرده است .

    زنده دل (چهارشنبه 22 آذر 91)

  7. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 16 بهمن 91 [ 23:20]
    تاریخ عضویت
    1391-2-27
    نوشته ها
    59
    امتیاز
    796
    سطح
    14
    Points: 796, Level: 14
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    106

    تشکرشده 107 در 55 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نتونستم احوالات خودمو تغییر بدم

    نقل قول نوشته اصلی توسط meinoush
    من از خ انقلاب خریدم. گرونم بود 13500. ممنون گلم. ولی دستمونم که به هم نمیرسه که. اگه واسه منم می خریدی که نمی تونستم ازت بگیرم :)
    مینوش جون سلام،خوبی؟
    چندبار خواستم بهت پیام بدم ولی اینباکست پر هست

  8. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 دی 91 [ 00:11]
    تاریخ عضویت
    1391-8-13
    نوشته ها
    39
    امتیاز
    335
    سطح
    6
    Points: 335, Level: 6
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    74

    تشکرشده 74 در 37 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نتونستم احوالات خودمو تغییر بدم

    قرار بود اگه تغییری ایجاد شد بیاید و برای ماهم تعریف کنید!
    فکر کنم این روزا خیلی خوشحالید که تاپیکتونو دیگه ادامه نمیدید.
    خوب... خداروشکر
    راستی مرسی که اومدید تاپیک منم دیدید و نظر دادید!:cool:

    http://http://hamdardi.net/thread-25822.html

    لینک بالایی خراب شد
    http://hamdardi.net/thread-25822.html

  9. کاربر روبرو از پست مفید the secret تشکرکرده است .

    the secret (پنجشنبه 23 آذر 91)

  10. #16
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 16 بهمن 91 [ 23:20]
    تاریخ عضویت
    1391-2-27
    نوشته ها
    59
    امتیاز
    796
    سطح
    14
    Points: 796, Level: 14
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    106

    تشکرشده 107 در 55 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نتونستم احوالات خودمو تغییر بدم

    نقل قول نوشته اصلی توسط the secret
    قرار بود اگه تغییری ایجاد شد بیاید و برای ماهم تعریف کنید!
    فکر کنم این روزا خیلی خوشحالید که تاپیکتونو دیگه ادامه نمیدید.
    خوب... خداروشکر
    راستی مرسی که اومدید تاپیک منم دیدید و نظر دادید!:cool:

    http://http://hamdardi.net/thread-25822.html

    لینک بالایی خراب شد
    http://hamdardi.net/thread-25822.html

    سلامم
    خوبی؟
    دیشب داشتم مینوشتم که اینترنت پرید
    راستش خوشحال از درون که نیستم,ولی همونجور که گفتم انقدر کار برا خودم جور میکنم که بعضی شبها بزور 4-5 ساعت بتونم بخوابم
    اینجوری کمر وقت واسه غصه هام پیدا میکنم
    البته واسه پیشرفت برا کارم هم خوب شده دیشب یه مصاحبه خبری داشتم
    راستی به تاپیکت هم سر زدم و اولین پستت رو خوندم
    ولی نوشتن رو نگه میدارم ظهر که اومدم بیام همه 3 صفحه رو بخونم, مثلا من باید 7 از خونه درمیومدم هنوز صبحونه هم نخوردم
    خیلی خیلی ازت ممنونم که پیگیر تاپیک و حال من هستی

  11. کاربر روبرو از پست مفید کیش میش تشکرکرده است .

    کیش میش (پنجشنبه 23 آذر 91)

  12. #17
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array

    RE: نتونستم احوالات خودمو تغییر بدم

    کیش میش جونم این دو تا تاپیکای اخر بهارزندگی رو بخون. اقای sci راهنمایی های خوبی داره می کنه شاید به درد ما هم بخوره.
    http://www.hamdardi.net/thread-26473.html
    http://www.hamdardi.net/thread-26620.html

    پر نیست. منم باید شارژ داشته باشم. یعنی پیام خصوصی باید هر دو نفر شارژ داشته باشن تا بشه فرستاد و دریافت کرد.

    امیدوارم حالت بهتر باشه.

  13. کاربر روبرو از پست مفید meinoush تشکرکرده است .

    meinoush (پنجشنبه 23 آذر 91)

  14. #18
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array

    RE: نتونستم احوالات خودمو تغییر بدم

    سلام آقای کیش میش

    دوران خوش سربازی رو تبریک میگم بهتون.

    این هم یک مرحله خوب برای تکمیل شخصیته پس قدرش رو بدونین.


    اگر امکانش هست بفرمایین برای نهادینه کردن این تغییرات مثبت در خودتون چه اقدام هایی کردین؟

    برامون موردی بنویسین اقداماتتون رو؟


    نکته بعدی در مورد حرفیه که نوشتین :

    ولی راستش رو بگم من هیچوقت نفهمیدم اینا چجوری بخاطر چیزهای ساده و معمولی خوش هستن,
    شاید بیخیال بودن نسبت به مشکلات زندگی هم یه نعمت هست که خدا به بعضیها میده و میشه جز محاسن اخلاقیشون
    میدونین اگر آدم برای بدست آوردنه چیزهای ساده خوشحال نشه و ابراز شادی نکنه ، هرگز نمیتونه شاد بودن رو

    تمرین کنه؟

    انقدر غمگین بودن رو تمرین کردین و تنها بودن رو که بهش خو گرفتین!

    البته خانواده هم در ایجاد این حالت بی تاثیر نبودن اما بهر حال شما که مشکلتون رو فهمیدین باید اقدامی بکنین!

    میگن کسی که برای داشتن چیزهای ساده خوشحال نشه هرگز طعم شادی رو نمیچشه!

    چون سخت میگیرد جهان بر مردمان سخت کوش!


    به نظر من شما مشکلی در زندگی ندارن و نیاز دارین اتفاقا توی زندگیتون چالش ایجاد کنین تا از رکود در بیاد زندگیتون!

    اون آدم های الکی خوش نیستن! دنیا رو جدی نمیگیرن و برای هر چیز کوچکی از خدا با شادی تشکر می کنن!

    برای شاد بودن :

    - از خداوند هر شب برای 10 تا نعمتی که دارین تشکر کنین موقع خواب!

    - در جمع های شاد قرار بگیرین!

    - برای خودتون چالش ایجاد کنین!

    - در فعالیت های خیریه و اجتماعی شرکت کنین!

    - همیشه لبخند بزنین و خنده رو بودن رو تمرین کنین چون بهتون انرژی مضاعف میده!

    - روزی 5 بار در زمان های مختلف روز برای مدت کوتاهی چشمانتون رو ببندین و لبخند بزنین و به خاطرات خوبتون فکر

    کنین!


    تا اینجاش رو داشته باشین تا بعد...

    ضمن اینکه به سوالات بالا هم جواب بدین!

    ===========

    راستی آواتارتون خیلی شبیه تابلو یک کافه به نام "کیش میش" هست که من هر روز میبینمش. میشناسین اونجا رو؟










  15. 3 کاربر از پست مفید bahar.shadi تشکرکرده اند .

    bahar.shadi (دوشنبه 27 آذر 91)

  16. #19
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 دی 91 [ 00:11]
    تاریخ عضویت
    1391-8-13
    نوشته ها
    39
    امتیاز
    335
    سطح
    6
    Points: 335, Level: 6
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    74

    تشکرشده 74 در 37 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نتونستم احوالات خودمو تغییر بدم

    سلام
    میبینید؟؟؟ دوستان هم عرایض بنده رو تایید میکنن

    راستی موفقیت کاریتونم بهتون تبریک میگم.

  17. کاربر روبرو از پست مفید the secret تشکرکرده است .

    the secret (پنجشنبه 23 آذر 91)

  18. #20
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 16 بهمن 91 [ 23:20]
    تاریخ عضویت
    1391-2-27
    نوشته ها
    59
    امتیاز
    796
    سطح
    14
    Points: 796, Level: 14
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    106

    تشکرشده 107 در 55 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نتونستم احوالات خودمو تغییر بدم

    نقل قول نوشته اصلی توسط زنده دل
    آدم وقتی از درون خوشحال میشه که از زندگیش راضی باشه

    روزهایی رو یادتون میاد که قبلا از زندگیتون راضی بودید؟
    ببینید اون روزا چطوری روزاتونو میگذروندید و علت رضایتتون چی بوده
    همون شرایطو برای خودتون بوجود بیارید

    هرکسی با یه چیزی شاد میشه و احساس رضایت از زندگیش پیدا می کنه
    بعضی آدما واسشون ارتباطات خیلی مهمه
    بعضیا موفقیت کاری
    بعضیا تحصیل
    و ...

    ببینید تو اون دوران زندگیتون که شاد بودید و راضی بودید، کدوم یکی از اینا رو داشتید

    ممکنه بگید من الآن سنم بیشتر شده و نیاز به همدم دارم ولی اونموقع اینطور نبوده
    اما من میگم، اگه شرایطش رو داشتید، یه اقدامی می کردید
    حالا که نمیخواید یا نمیتونید اقدامی بکنید بهتره کلا بهش فکر نکنید تا شرایطش فراهم شه

    ضمنا تا آدم خودش خوشبخت نباشه نمیتونه یکی دیگه رو خوشبخت کنه
    اول خودتونو خوشبخت کنید

    سلام,معذرت میخوام که دیر جواب میدم
    راستش مسله جالب اینجاست که من الان موقعیت تحصیلی خوبی دارم,تدریس می کنم
    موقعیت مالی و کاری خوبی دارم,الان چند روز هست بخاطر یکی از پروژهام اسمم توی خبرگذاریها و روزنامهاست و .....
    اما اون زمان قدیم که خوش بودم هیچکدوم اینارو نداشتم......
    شاید اون زمان تنها چیزی که داشتم امید و آرزوهایی بود که میخواستم بهش برسم
    قکر میکردم قرار هست یه زندگی خوب و شاد جمع کنم, ولی حالا توی 30 سالگی میبینم خیلی احساسها درونم از بین رفته,عین آدم آهنی شدم
    نمیدونم این حس خوب که توی من از بین رفته رو چطور میتونم باز برگردونم,
    همون انگیرها و دلخوشیها رو توی خودم ایجاد کنم

    نقل قول نوشته اصلی توسط meinoush
    کیش میش جونم این دو تا تاپیکای اخر بهارزندگی رو بخون. اقای sci راهنمایی های خوبی داره می کنه شاید به درد ما هم بخوره.
    http://www.hamdardi.net/thread-26473.html
    http://www.hamdardi.net/thread-26620.html

    پر نیست. منم باید شارژ داشته باشم. یعنی پیام خصوصی باید هر دو نفر شارژ داشته باشن تا بشه فرستاد و دریافت کرد.

    امیدوارم حالت بهتر باشه.

    عزیزم مرسی که اون تاپیکهارو بهم معرفی کردی
    الان میشینم بخونمش، کاش این مشکل هم مثل سرماخوردگی بود,یه دارو تزریق میکردی و خوب میشدی
    پس قضیه پیام هم اونجوریه، من نمیدونستم، هی با خودم میگفتم مینوش چرا سر نمیزنه اینارو خالی کنه

  19. کاربر روبرو از پست مفید کیش میش تشکرکرده است .

    کیش میش (دوشنبه 27 آذر 91)


 
صفحه 2 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: سه شنبه 22 مهر 93, 00:41
  2. آیا من پر توقع ام؟ میخوام تغییر کنم، اما چطور؟ لطفا راهنمایی ام کنید....
    توسط محیا92 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: شنبه 15 تیر 92, 14:26
  3. آقایون اگه نامزدتون مشکل منو داشته باشه احساساتتون بهش تغییر میکنه ؟؟؟
    توسط forever alone در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 26
    آخرين نوشته: شنبه 31 فروردین 92, 15:17
  4. احساس می کنم قدر من رو نمی دونه! به دنبال تغییر هستم
    توسط masoudoo در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 38
    آخرين نوشته: جمعه 18 آذر 90, 10:20
  5. از خودم خسته شدم، راهنمای ام کنید تغییر کنم
    توسط آفتاب همدرد در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 85
    آخرين نوشته: سه شنبه 30 فروردین 90, 04:15

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:06 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.