چرا دیگه کسی نمیاد درست راهنماییم کنه؟ یعنی تاپیکم باید بی نتیجه بمونه؟
تشکرشده 16 در 10 پست
چرا دیگه کسی نمیاد درست راهنماییم کنه؟ یعنی تاپیکم باید بی نتیجه بمونه؟
تشکرشده 4,547 در 875 پست
سلام دوست عزیز
نمیگم همسر شما کار درستی کرده .
اما شماهم نباید یه موضوعی رو انقدر بزرگش کنید .
خانمها به این جور موارد حساسیت بیشتری میگذارند مبادا همسرشون را از دست بدن .
و میخواهند فقط مال خودشون باشه . درست ولی این راحش نیست .
هر چه بیشتر برای کارش دلیلی بخواهی بیشتر از هم فاصله میگیرید .چون به غرور مرد بر خواهد خورد
شما اگر روزی خطای کنید نه خیانت . اگر همسرتون متوجه شود دوستدارید چگونه باشما بر خورد کند .
اینترنت کنجاوی آدمهارو بیشتر میکند . چیزه خواصی هم نمیتواند از نت به دست بیارد اما باز به کنجکاوی ادامه میدهند.
پدربزرگ (یکشنبه 19 آذر 91)
تشکرشده 239 در 79 پست
میتونید اصلا به روی همسرتون نیارید که متوجه شدید، شاید واقعا از روی کنجکاوی این کارو کرده باشن
اینطوری دیگه ایشون ناراحت نمیشن که چرا شما هیستوری رو چک کردید
ضمنا اگه ایشون قصدی نداشته باشن، بهتره بخاطر هیچ و پوچ درگیری و دلخوری پیش نیارید
ولی برای اینکه خدایی نکرده به سرنوشت دوستایی که براتون نظر گذاشتن و به شما هشدار دادند دچار نشید، میتونید دورادور و بدون اینکه متوجه بشن، حواستون باشه تا اگه متوجه شدید کنجکاوی ساده نبوده، به موقع باخبر بشید و بتونید به موقع جلوشونو بگیرید
وقتی کمتر سزاوارم، به من مهر بورز، آخر آن زمان نیازمندترم
زنده دل (یکشنبه 19 آذر 91)
تشکرشده 62 در 38 پست
فعلا ً چیزی بهش نگو... اگر دیدی توی فیس بوک پیداش کرد یا رابطه ای چیزی ازش دیدی همون اول یه تلنگر محکم بهش وارد کن که تمومش کنه و قضیه هم کش پیدا نکنه.... اما فعلا ً زوده... نمیشه بر حسب یه سرچ ساده نتیجه ای گرفت... فقط در صورتی میتونستی محکومش کنی که با اون دختر ارتباط برقرار میکرد یا جزو لیست دوستانش قرارش میداد یا یک پیام واسش می فرستاد... الان بهش چیزی نگو چون هیچی رو نمیتونی ثابت کنی و خودت محکوم میشی... اگر بازم چیزی دیدی بیا اینجا و بگو... اما طوری رفتار نکن که فکر کنه داری چکش میکنی...
anita1 (یکشنبه 19 آذر 91)
تشکرشده 16 در 10 پست
بله دوستان درست میگید. راستش خودم هم میترسم مطرحش کنم. یعنی با توجه به اخلاقی که داره، نمیدونم چطور بهش بگم. اینجور که anita1 عزیز میکن درسته، ولی امیدوارم که دیر نشده باشه.
برام دعا کنید دیگه اصلأ پیش نیاد، که من بخوام باهاش برخوردی داشته باشم و کار به جای باریک بکشه و باز نیاز به کمک داشته باشم.
از همتون به خاطر لطفی که تا حالا کردین و راهنماییم کردین واقعأ ممنونم.
آواا (یکشنبه 19 آذر 91)
تشکرشده 208 در 65 پست
سلام
دقیقا بهتر از هر کسی شما اخلاق همسرتون را می شناسید. شاید واقعا فقط یک حس کنجکاوی بوده و بس. همسرتون چقدر مذهبی است و شما چقدر؟ فکر می کنید در چه مواردی از شما ناراضیه یا کمتر راضیه؟ ضمنا اینکه می گید همسرتون کینه ای هست سعی کنید متوجه نشه شما کنترلش کردید. قصاص قبل از جنایت خطاست به خدا توکل کنید و آرامش داشته باشید ان شاء الله با تولد فرزندتون زندگی شیرین تر و بهتری خواهید داشت و اینگونه کنجکاوی ها هم، جایش را به وظایف پدرانه خواهد داد. نگران نباشید
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)