سلام به تمام اعضای خوب تالار
من حق عضویت 1 است حق عضویت دارد تمام می شود چند رو ز به مرخصی می روم استراحت کنم دوباره به تالارهمدردی بر می گردم با قدرت پرنشاط به تالارهمدردی بر می گردم ممنون
![]()
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
سلام به تمام اعضای خوب تالار
من حق عضویت 1 است حق عضویت دارد تمام می شود چند رو ز به مرخصی می روم استراحت کنم دوباره به تالارهمدردی بر می گردم با قدرت پرنشاط به تالارهمدردی بر می گردم ممنون
![]()
محمدابراهیمی (پنجشنبه 30 آذر 91)
تشکرشده 3,286 در 817 پست
وقتی چراغ بنزین دلربای آهنی روشن شد ، فرمان را کج کردم و وارد اولین پمپ بنزین شدم .
.
.
.
بنزین سوپر هم نعمتی است که برای حلق دلربا ، همچون عسل شیرینی و برای موتور همچون شرابی بی رقیب است .
نامرد وقتی پدال را فشار می دهی تا پنج نصفه نیمه که می شمری میبینی حداکثر سرعت در کف خیابان رهسپاری !!
ما هم آب ندیده شناگر ماهری هستیم !
باک را تا لبریز پر کرده و حرکت کردیم ...
تا پنج نرسیده ، سوار بر آسفالت اتوبان , دلربا چهار نعل می تاخت ....
بی انصاف بدجور وسوسه می کرد ....
خلاصه درد سرت ندهم ...
.
.
چراغ بنزین خاموش شدن همانا و چراغ گشت نامحسوس روشن شدن همانا
.
.
خداراشکر .. عاقبت ما با سرهنگ به درازا نکشید .
lord.hamed (پنجشنبه 30 آذر 91)
تشکرشده 8,601 در 1,498 پست
ای واااااااااای من!
بخشید
ببخشید بوخودااااااا!
من میگم گیج میزنم شما باورتون نمیشه! آخه بابا چرا اینقدر از آدم تعریف میکنید؟ چرا منو توی شرایط قرار میدید؟
منظورمان "باران 68" بود! آخه این دختر بچه سربراهی بود قبلنا، نمیدونم چرا حالا اینقدر شووری شده![]()
بی دل (شنبه 02 دی 91)
تشکرشده 6,302 در 1,293 پست
نوشته اصلی توسط بی دل
سلام نعلیییکم بی دل جان . کجا بیدی ، نبیدی؟نوشته اصلی توسط بی دل
بی دل جان با من بودی عزیزم .
کـــــــی ؟ مـــــــــــــــــن ؟ مـــــــــــن؟ زیــــــــر آبــــــی؟ شیـــــب؟ بــــام ؟ صندلـــــی؟
هی روزگار چه بازی هایی داری . خودمم موندم بی دل . باران؟ عشق؟ دلبستگی؟ دلتنگی؟واحیرتا
هی بی دل عزیزم چه نشستی که اون بارانی که میشناختی از دست رفت. دست تقدیر ما رو هم شوووری کرد .
آره ما بچه سربه راهی بودیم اما چی شدیم !!! در حد تیم ملی سربراه تر شدیم اما یکم راهش فرق کرده رفته تو مسیر عشق و دلدادگی . راه کدومه بابا الان به قول بعضیا تو فضاییم رو زمین نیستیم .
مهم اینه که شوهرم کرده باشیم ، عشق کسی تو دلمون باشه وابسته و دلبسته باشیم
بــــاز هم همدردی جای خودش رو در قلب های مادارد و اینک ادامه خبر را بشنوید از همکارم چشمک !!!
دیدی بی دل !!! تو حال و احوال ما شووور هست + همدردی به میزان لازم .
حالا حال بقیه چطوره ؟ خوب هستید انشالله؟ سلامتی شما آرزوی قلبی ماست .
چشمک عزیز انشالله بهتر بشید .
baran.68 (شنبه 02 دی 91)
تشکرشده 3,762 در 695 پست
همدردی به میزان لازم = همدردی با نمک زیادنوشته اصلی توسط baran.68
باران جان باقی قصه از چی بگم که شوورم رو کارد می زدی خونش درنمیومد آخه مگه میشه همدردی بیشتر از شوور توی دلمون رخنه کرده باشه !
از حال و احوال همدردیهای دگر چه خبر ؟ یلداتون خوش گذشت ؟
یلدای ما هر سال مصادفه با تولد پدر همسر عزیزم ، خلاصه خیلی خوشیم به هر حال شمع فوت کن و کیک بخور و از این حرفها![]()
چشمک (شنبه 02 دی 91)
تشکرشده 3,762 در 695 پست
سلام بچه ها
همگی خوبید ؟
چه خبر من که قبلا اومدم فقط یه دالی کردم و رفتم بعدش هم کلی سرم شلوغ شد و همه چی یهویی باهم قاطی پاطی شد و منم یهویی سرم گیج رفت و سر از بیمارستان دراوردم ...
ولی یه چیز بامزه نمی دونم چرا وقتی بهوش اومده بودم از شوهرم پرسیده بودم که چه خبر از تالار ؟
یه مدت رفته بودم ترک اما انگاری بدتر شدم و حسابی از دست رفتم و حتی توی هذیانهامم از تالار خبر می گیرم
ولی خوب الان خوبم یعنی پیگیر دوا و درمانم ...دعا کنید زودتر حالم خوب بشه انگاری خیلی ضعیف شدم ..
[size=large]نازنین جان مثل اینکه من نبودم اسمت عوض شده ، مبارکت باشه خیلی قشنگه ...
راستی از تالار چه خبر ؟ یکی بیاد کامل توضیح بده تا ما هم بیفتیم دوباره روی غلتک تالار
راستی یه چیزی رو توی پست قبلیم متوجه شدم و اونم اینکه اسم جناب مسافر زمان رو توی لیست خانومها اورده بودم خوب اینم عاقبت کسایی هست که توی پروفایلشون جنسیتشون رو مشخص نمی کنند![]()
ولی خوب اینم روش خوبیه تا جنسیتها رو بشه[/size]
هیچگاه دلت را به روزگـــــــار مسپار که دریایی از ناامیدی هست ...
دلت را به خــــــدا بسپار که دریایی از امید است...
چشمک (شنبه 02 دی 91)
تشکرشده 4,954 در 1,249 پست
سلام
همین الان همین حالا یک ایمیل مهم برام اومد " پذیرش یک مقاله ام در یک ژورنال معتبر"
آخ جووووووووووون
جالبیش به اینه که این قسمت پایان نامه ام به نظر خودم چیز خاص جدیدی نبود
این ژورنالای خارجی چرا اینجورین
یک مقاله عالی براشون فرستادم رد کردن گفتن انگلیسیش زیاد خوب نیست و برنامه نویسیش درست انجام نشده باور کنید کار خوبی بود زحمت زیادی کشیده بودم
حالا بخش حاشیه ای کارم که اصصصصلا فکر نمیکردم مهم باشه قبول کردن و کلی هم تشکر کرده که این مقاله رو برا این ژورنال فرستادم
بسیار مشعوف گشتیم
البته از روی نتایج داوری معلوم بود قبول میشه ولی به هر حال قطعی نبود دیگه ولی حالا...
فکور (شنبه 02 دی 91)
تشکرشده 1,148 در 268 پست
مگه میشه آدم در عرض 2 ساعت آنژین چرکی اونم از نوع وخیمش بشه؟؟؟!!!!
حالم خیلی بده
الان چه وقت مریض شدن بود آخه؟
امشب مهمونی دعوتیم. حالا این هیچی
فردا رو بگو که کلی مهمون دارم.بعد چند ماه خانواده شوهرمو دعوت کردم. از یک هفته قبل کلی فکر کردم که چی بپزم؟چکار کنم؟می خواستم چون خیلی وقته نیومدن خونمون برایشون سنگ تموم بگذارم
اما با این حالم اصلا نمی توانم از جام بلند شم
خونه در حد افتضاح بهم ریخته است.
آآآآآآی گلوم درد می کنه![]()
shabe niloofari (شنبه 02 دی 91)
تشکرشده 8,601 در 1,498 پست
باران جان! عذر بدتر از گناه؟!!!!
یعنی میخوای بگی هم شوووری هستی (دقت کنید من در پستهای قبل دو تا واو گذاشته بودم که ایشون کلا سه واو گذاشتن یعنی عمق فاجعه! یعنی اند شوووری بودن!) هم اینکه معتاااااااااااااد؟!!! اعتیاد به همدردی؟
شنیدیم رفتی روانشناسی بخونی. پیش خودمون گفتیم خوب این که همینجوریش بچه مثبت و سربراهی بود حالا فکر کن روانشناسی هم بخونه چی میشه! ولی انگار همیشه مثبت در مثبت نمیشه مثبت!
آقا ما این محله رو پاک کرده بودیم! بالاغیرتا رفیق ناباب نشو
شب نیلوفری! آره میشه خواهر من چرا نمیشه! کافیه یه خورده بدشانس باشی!
برات آرزوی سلامتی دارم. لازم نیست خودتو اذیت کنی. خودتو گرم کن استراحت کن غذای مناسب بخور، فامیل هم که اومدند بذار خودشون کارا رو بکنند شما خودت رو از تک و تا ننداز تا زودتر خوب شی. حضورشون خوبه برای اینکه بهت روحیه بده و دورت رو بگیرن تنها نباشی. ولی کار نکن!
بی دل (شنبه 02 دی 91)
تشکرشده 6,302 در 1,293 پست
بی دل جان تو روانشناسی خود همین استاد ها هم که همش میگن مهارت همسرداری داشته باشید ! با همسر ال باشید بل باشید ! مهارت رفتار با همسر بیاموزید ! کیفیت زندگی بسته به نحوه تعامل دو نفر هست و .....
خلاصه انقدر اسم همسر میارن که بیشتر شووری میشی. کجا بود این همسر! چی بود این همسر! من کیم! اینجا کجاست! همسر کو! شوووووووووور کو!
عمق فاجعه رو حالا نگاه کنن! لامسب داغونمون کرده .
آقا ما تسلیم ! اطاعت سرهنگ بی دل !
من اعلام میکنم برای پاکسازی منطقه حاضر به همکاری هستم و ترک می کنم .
من باران امروز متولد شدم . بزن دست قشنگه رو .....
================================================== =====
یلداتون شدیـــــداً مبــــــــــــارک!!
مخصوصا به اونایی که مثل من انار و هندونه و میوه جات دوست دارن !
تولد دوباره ی من با شب یلدا یکی شد چقدر زیبا .
به به !
چه میکنه این یک دقیقه طولانی تر شدن شب. یه شبه دیگه رژیم هم اگر دارید تعطیل کنید
baran.68 (شنبه 02 دی 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)