سلام دوست عزیز بحالتون تاسف میخورم چون منم اوایل زندگی با چنین رفتارهایی مواجح بودم البته نه اینکه شوهرم دنبال دوست دختر باشه اما شوهرم بیشتر بادوستاش بهش خوش میگذشت تامن.یه جورایی از خونه فراری بود همین رفتارهاش باعث شد من اشتباهی که نباید رو کردم باگذشت زمان عشق ورزیدن به شوهرم وغیره الان کمرنگترشده بعضی ازمردها واقعابا دوستای خودشون بیشتر خوش میگذرونند تا با زنشون . من فکر میکنم شوهرتون هنوز در دوران مجردی سیر میکنند واز قبول واقعیت که متاهلند فراریند وغر زدنهای شما چیزی رو حل نمیکنه که هیچ بلکه ایشون بیشتر به کارهاش ادامه میده وفک میکنه شما میخواین ازادیشو ازش بگیرید شاید اگه سنو سالش بره بالاتر ووجود یه بچه بتونه دیدگاهش رو عوض کنه نسبت بهش بی اعتنایی نکنید البته اویزونش هم نشید چون هیچ کس از ادم ضعیف خوشش نمیاد .حالا که اون اینقدر از قلیون خوشش میاد 1قلیون توخونه اماده کنید گاهی شما هم باهاش بشینید وبگید بخندید واستفاده کنید وظاهرتونو چ تو خونه وچ بیرون طوری که دوست داره درست کنید انشاله موفق باشید. راستی من برعکس راهنمایی هایی که دوستان کردند که حرفی بشوهرم نزنم 3هفته پیش گناهم رو پیش شوهرم اعتراف کردم اونقدر منطقی برخورد کرد که هزار بار عاشقتر شدم نه دعوایی ونه چیز دیگه ای هیچی.اون منو بخشید ومنم قول دادم تکرار نکنم واون حتی یکبار هم کنترلم نکرد.وبهم گف کار خدا شدکه خودت بهم گفتی وگرنه اگه ازکس دیگه میشنیدم اوضاع فرق میکرد.قابل توجه همه دوستانی که ممکنه به مشکل من دچار باشند.گل یخ عزیز به خداتوکل کن اون بهترین ها رو واسمون رقم میزنه![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)