هدفم فراموش کردن هستش چون اون از برگشتن دوباره منو ناامید کرده و نمیخواد دیگه این رابطه ادامه داشته باشه دلیلش هم حرفها و برخورد من و همچنین مخالفت خانوادشون هست من ازش خواستم ادامه بدیم و با این دلایل همه چیز رو تمام نکنیم اما اون گفت اینا برای من بزرگ هستش شاید برای تو کوچیکن و در آینده دوباره تکرار میشه و مخالفت خانواده توی زندگی تاثیر میزاره
از درون هنوز بهش میل و کشش دارم هنوز بهش فکر میکنم و خودم رو گناهکار میدونم هروز منتظرم تا خبری ازش ببینم فیس بوک رو چک میکنم و این دغدغه و منتظر بودن تمام زندگی منو متمرکز به خودش کرده زندگیم رو یک بعدی کرده
علاقه مندی ها (Bookmarks)