ممنون دوست خوبم مریم جان.وای که چقدر از خدا دورم...حرفات خیلی روم تاثیر گذاشت.همین الان میرم وضومیگیرم یکم دعامیخونم...باخدا درد دل میکنم![]()
تشکرشده 566 در 110 پست
ممنون دوست خوبم مریم جان.وای که چقدر از خدا دورم...حرفات خیلی روم تاثیر گذاشت.همین الان میرم وضومیگیرم یکم دعامیخونم...باخدا درد دل میکنم![]()
khanoomi (دوشنبه 06 آذر 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)