سلام
به نظر من هم یه خانم وقتی ساکته که یه چیزی ناراحتش کرده ، یا از چیزی دلخوره ، یا واسه اش کم گذاشتی... خلاصه سکوت بین اتونو تو رفتارایی که باهاش داشتی جستجو کن
تشکرشده 4 در 4 پست
سلام
به نظر من هم یه خانم وقتی ساکته که یه چیزی ناراحتش کرده ، یا از چیزی دلخوره ، یا واسه اش کم گذاشتی... خلاصه سکوت بین اتونو تو رفتارایی که باهاش داشتی جستجو کن
نسترن1367 (دوشنبه 06 آذر 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)