شما مذهبی هم نباشید تا زمانی که رابطه اتون رسمی نشده تبادل احساسات لازم نیست.بهتره این مسئله رو با طرف مقابلتون درمیون بذارید و بهش بگیدکه چون هنوز رابطه امون رسمی نشده،نمی تونم تبادل احساسات کنم. ولی اگر رابطه امون رسمی بشه می تونم احساسمو با شریک زندگیم تقسیم کنم.
اگر رابطه اتون رسمیت پیدا کرد،توی ابراز احساسات برای شروع می تونید برای شریک زندگیتون اسمس های عاشقانه بفرستید و کم کم با اصطلاحات عزیزم/قربونت برم/فدات بشم/مهربونم و....شریکتونو مورد خطاب قرار بدید.
همزمان با ارسال پیامک های عاشقانه می تونید در حضور شریکتون بهش ابراز علاقه کنید.بدون خجالت و رودروایسی بهش بگیید که خیلی تورو دوست دارم/خوشحالم که تورو دارم/از خدا تشکر میکنم که تورو برام فرستاده و...
اگر هم بتونید یه هدیه براش بگیرید هم خیلی موثره به شرطی که داخل اون هدیه نامه ای باشه که توش سرشار از عشق و محبت به شریکتون باشه.(مهم نیست هدیه چی باشه بیشتر اون عشق و محبت شما مهمه)
توی روانشناسی اومده که هرچقدر شخص ادای یه چیزی رو در بیاره رفته رفته جزء شخصیت و اعتقاد اون میشه.یعنی شما هرچند از روی ادا به طرف مقابلتون ابراز علاقه کنید. کم کم این جزءشخصیتتون میشه و بعداز مدتی به راحتی وبا اطمینان کامل به شریک زندگیتون ابراز علاقه میکنید.
http://ahlekhaneh.ir








علاقه مندی ها (Bookmarks)