به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 19

Threaded View

  1. #7
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 05 تیر 93 [ 00:07]
    تاریخ عضویت
    1391-3-24
    نوشته ها
    208
    امتیاز
    2,250
    سطح
    28
    Points: 2,250, Level: 28
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 50
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    319

    تشکرشده 338 در 136 پست

    Rep Power
    35
    Array

    RE: خواستگارم میگه چقدر بی احساسی!

    شما مذهبی هم نباشید تا زمانی که رابطه اتون رسمی نشده تبادل احساسات لازم نیست.بهتره این مسئله رو با طرف مقابلتون درمیون بذارید و بهش بگیدکه چون هنوز رابطه امون رسمی نشده،نمی تونم تبادل احساسات کنم. ولی اگر رابطه امون رسمی بشه می تونم احساسمو با شریک زندگیم تقسیم کنم.
    اگر رابطه اتون رسمیت پیدا کرد،توی ابراز احساسات برای شروع می تونید برای شریک زندگیتون اسمس های عاشقانه بفرستید و کم کم با اصطلاحات عزیزم/قربونت برم/فدات بشم/مهربونم و....شریکتونو مورد خطاب قرار بدید.
    همزمان با ارسال پیامک های عاشقانه می تونید در حضور شریکتون بهش ابراز علاقه کنید.بدون خجالت و رودروایسی بهش بگیید که خیلی تورو دوست دارم/خوشحالم که تورو دارم/از خدا تشکر میکنم که تورو برام فرستاده و...
    اگر هم بتونید یه هدیه براش بگیرید هم خیلی موثره به شرطی که داخل اون هدیه نامه ای باشه که توش سرشار از عشق و محبت به شریکتون باشه.(مهم نیست هدیه چی باشه بیشتر اون عشق و محبت شما مهمه)
    توی روانشناسی اومده که هرچقدر شخص ادای یه چیزی رو در بیاره رفته رفته جزء شخصیت و اعتقاد اون میشه.یعنی شما هرچند از روی ادا به طرف مقابلتون ابراز علاقه کنید. کم کم این جزءشخصیتتون میشه و بعداز مدتی به راحتی وبا اطمینان کامل به شریک زندگیتون ابراز علاقه میکنید.

    http://ahlekhaneh.ir

  2. 6 کاربر از پست مفید mostafavi9090 تشکرکرده اند .

    mostafavi9090 (شنبه 04 آذر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 23
    آخرين نوشته: دوشنبه 07 خرداد 97, 22:10
  2. خواستگاری از همکلاسی
    توسط hamid.cc در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: سه شنبه 17 بهمن 96, 14:59
  3. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: دوشنبه 12 فروردین 92, 00:01
  4. ازدواج کردن با کسی که هیچ حسی بهش ندارم درسته؟
    توسط بهار.زندگی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: پنجشنبه 22 دی 90, 01:22

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:33 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.