رامای عزیزم؛ سلام...
معمولاً آدما اولین حرفایی که میزنن در مورد اون چیزیه که بیشتر از همه ذهنشون رو درگیر کرده. وقتی این آقا همون اول در مورد زیبایی های تو حرف زده یعنی دغدغه ی اصلیش این ظاهر توئه نه باطن تو. خصوصاً این که هیچ حرفی هم در مورد ازدواج نزده.
راما جان به دنبال کسی باش که باطنت اهمیت بده نه ظاهرت...!!!
از این راههایی که جلوی خودت گذاشتی:
راه اول نهایتاً حتماً وارد فاز عاطفی می شی این طبیعت خانوماست و هیچ تضمینی هم وجود نداره که این آقا به سمت ازدواج باهات هدایت شه، همون جور که این اتفاق قبلاً در مورد دخترای دیگه هم افتاده.
راه دوم سوم هم گرچه یه ذاته معنیش جواب رد دادنه اما در هر دو مورد فکر تو مشغول این آقا است.
من یه راه چهارم هم دارم... جواب رد بده چون بهای تو بیش تر از این حرفاست، چون لیاقت اینو داری که کسی تو رو اول به خاطر خودت دوست داشته باشه بعد بدنت.
اینم که تو دانشگاه می بینیش اتفاقاً از خوشبختیه توئه! چون به همه، به اون آقا و خصوصاً به خودت ثابت می کنی که ارزش تو خیلی بالاتر از این حرفاست...
الان احساسات و عواطفت تمام وجودت رو گرفته و اگر جواب مثبت بدی به این پیشنهادی که سرانجامش مشخص نیست خبردار نمی شی که غرورت داره شکسته می شه، غرورت رو حفظ کن عزیزم.
می دونم این راه سخته، می دونم که عبور از این مسیری که می گم به راحتی ممکن نیست! ولی عاقیت خوبی داره، نتیجش به تمام این سختی راه ارزش داره،لذت شیرینی که در آخر حس می کنی وصف نشدنیه و مطمئنم اگه بخوای از پسش بر میای.
آرزوی خوشبختی رو برات دارم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)