به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 35

Threaded View

  1. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 فروردین 93 [ 13:46]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    298
    امتیاز
    2,164
    سطح
    28
    Points: 2,164, Level: 28
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    1,619

    تشکرشده 1,636 در 313 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: جلب رضايت اين آقا براي ازدواج.... به نظرتون كار عاقلانه اي مياد؟؟؟؟


    رامای عزیزم؛ سلام...

    معمولاً آدما اولین حرفایی که میزنن در مورد اون چیزیه که بیشتر از همه ذهنشون رو درگیر کرده. وقتی این آقا همون اول در مورد زیبایی های تو حرف زده یعنی دغدغه ی اصلیش این ظاهر توئه نه باطن تو. خصوصاً این که هیچ حرفی هم در مورد ازدواج نزده.

    راما جان به دنبال کسی باش که باطنت اهمیت بده نه ظاهرت...!!!

    از این راههایی که جلوی خودت گذاشتی:

    راه اول نهایتاً حتماً وارد فاز عاطفی می شی این طبیعت خانوماست و هیچ تضمینی هم وجود نداره که این آقا به سمت ازدواج باهات هدایت شه، همون جور که این اتفاق قبلاً در مورد دخترای دیگه هم افتاده.
    راه دوم سوم هم گرچه یه ذاته معنیش جواب رد دادنه اما در هر دو مورد فکر تو مشغول این آقا است.
    من یه راه چهارم هم دارم... جواب رد بده چون بهای تو بیش تر از این حرفاست، چون لیاقت اینو داری که کسی تو رو اول به خاطر خودت دوست داشته باشه بعد بدنت.
    اینم که تو دانشگاه می بینیش اتفاقاً از خوشبختیه توئه! چون به همه، به اون آقا و خصوصاً به خودت ثابت می کنی که ارزش تو خیلی بالاتر از این حرفاست...
    الان احساسات و عواطفت تمام وجودت رو گرفته و اگر جواب مثبت بدی به این پیشنهادی که سرانجامش مشخص نیست خبردار نمی شی که غرورت داره شکسته می شه، غرورت رو حفظ کن عزیزم.

    می دونم این راه سخته، می دونم که عبور از این مسیری که می گم به راحتی ممکن نیست! ولی عاقیت خوبی داره، نتیجش به تمام این سختی راه ارزش داره،لذت شیرینی که در آخر حس می کنی وصف نشدنیه و مطمئنم اگه بخوای از پسش بر میای.

    آرزوی خوشبختی رو برات دارم.


  2. 10 کاربر از پست مفید gole kaghazi تشکرکرده اند .

    gole kaghazi (دوشنبه 06 آذر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. به نظرتون این کار برای یه ازدواج همراه با عشق درسته؟؟؟؟
    توسط Mr.Anderson در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 30 بهمن 92, 17:01
  2. پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: چهارشنبه 05 مهر 91, 00:29
  3. در مورد اين بيت نظرتون چيه ؟
    توسط shfa در انجمن سخنان نغز و جملات قصار بزرگان
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: شنبه 02 آذر 87, 14:45

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:30 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.